KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT ADALAH PRODUK PILIHAN SAYA SEPANJANG MASA.

by - 20:53



Kitsui adalah jenama suplemen kesihatan yang dipercayai dan popular di Malaysia selama lebih daripada 20 tahun lamanya. Seperti yang semua sedia maklum sis memang peminat dan pengguna tegar produk Kitsui ini. Jadi kali ini sis nak kongsi berkenanan satu produk baru yang sis tengah amalkan. Produk tersebut ialah KITSUI 39 Superfood Meal Replacement. Produk ini adalah makanan tambahan yang diciptakan khas untuk memberikan sokongan optimum serta meningkatkan kesihatan dan tenaga secara serentak. Makanan tambahan yang dapat BANTU KURANGKAN MASALAH GULA TINGGI DALAM DARAH, mengurangkan masalah kolesterol, dan juga mengurangkan masalah tekanan darah tinggi.


Produk ini sesuai untuk diambil oleh

✅ Dewasa dan Warga Emas

✅ Sesuai utk sekeluarga

✅ Masalah Gula Tinggi dalam Darah

✅ Masalah Tekanan Darah Tinggi

✅ Mahukan kesihatan Mata

✅ Mengekalkan tulang yang sihat

✅ Menginginkan tenaga

✅ Mencari kesihatan yang lebih baik


Antara faedah utama produk Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ini ialah dapat mengurangkan gula dalam darah, membantu meningkatkan sistem imuniti, mengurangkan tekanan darah tinggi, membantu meningkatkan kesihatan sendi dan tulang, membantu mengekalkan kesihatan mata. Selain itu, terdapat kebaikan 39 Superfood Meal Replacement yang lain iaitu :

Nutrien Lengkap : 39 bijirin dan herba, menyediakan pelbagai jenis nutrien penting, vitamin, dan mineral yang membantu menggalakkan tenaga, stamina, kesihatan dan kesejahteraan.

Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) : Sacha Inchi ini adalah sumber sokongan acid lemak omega 3, 6, dan 9 yang baik untuk kesihatan jantung, fungsi otak dan kesihatan tulang yang mempunyai manfaat menyeluruh untuk kawasan penting ini. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi dan kolestrol .

Tiada Gula Tambahan : Beta-Glucan BG25 membantu mengawal paras gula dalam badan secara semulajadi. KITSUI 39 SuperFood Multigrain juga tidak mengandungi gula tambahan. Membantu menurunkan gula dalam darah.

Kesihatan Mata : Produk multigrain mengandungi bahan-bahan seperti Spirulina dan vitamin C, yang membantu membekalkan antioksidan dan nutrien penting bagi menyokong kesihatan mata.

Kesihatan Pencernaan dan Sokongan Imuniti: Prebiotik (10 Bilion CFU) dan Spirulina membantu menggalakkan usus yang sihat serta membantu dalam penghadaman, dan menyokong imunisasi dalam badan. Gabungan ini memberikan kesihatan penghadaman dan peningkatan imuniti dengan lebih baik.

Bahan-bahan utama yang terkandung di dalam produk ini ialah 39 bijirin dan herba yang kaya dengan serat makanan, kaya dengan protein sayuran dan membekalkan tenaga untuk badan. Manakala untuk bahan sacha Inci (Omega 3, 6, 9) ianya kaya dengan Antioksidan dan dapat membantu meningkatkan sistem imuniti. Bagi Spirulina pula ianya kaya dengan antioksidan dan ianya juga turut membantu meningkatkan sistem imun. Terdapat juga 17 jenis vitamins dan minerals di dalam ini yang bahan-bahan ini membanti dalam mengekalkan fungsi fisiologi kesihatan, kaya dengan antioksidan dan membantu menyokong sistem imuniti.


Selain itu, terdapat juga prebiotics (10 Billion CFU) yang membantu mengekalkan kesihatan usus, membantu meningkatkan imuniti badan dan membantu menggalakkan penyerapan Calsium. Produk ini mempunyai formula yang komprehensif terhadap

📌 Bijirin & Herba secara semulajadi

📌Kualiti Premium

📌Mengandungi nutrien harian yang diperlukan

📌Kaya dengan serat pemakanan, prebiotik & omega 3,6,9

📌Mengandungi kalsium, magnesium, zat besi, zink dan Vitamin A,B,C,D

📌Formula Khas rendah lemak, rendah gula


Kitsui 39 Superfood Meal Replacement adalah prepack yang mudah kerana dengan hanya satu sachet sehari dengan gabungan pelbagai jenis bahan dapat melengkapkan rutin harian korang. Korang hanya perlu membancuh dengan air atau minuman kegemaran anda dan nikmati rasa yang sedap dan baik untuk kesihatan.

VIDEO

Cara Penggunaannya sangatlah mudah dengan hanya campurkan 1 sachet (30gm) ke dalam 200-250mL air sejuk atau air suam. Anda juga boleh mencampurkannya ke dalam jus, smoothie atau apa sahaja minuman yang korang suka dan sedia untuk minum. Sekiranya korang ada botol boleh masukkan ke dalam botol dan goncangkan sehingga ianya larut dan minum. Kalori untuk setiap kali pengambilan adalah 120.6 kcal sahaja.

Tunggu apa lagi cepat dapatkan segera produk ini di watsons, farmasi terpilih atau website segera. Alami sendiri keberkesanan produk ini dan korang pasti berpuas hati dengan hasilnya. Aku sebagai pengguna produk ini yang telah mengamalkan sendiri terasa amat berpuas hati dengan hasilnya. Badan berasa ringan dan perut tidak berasa lapar sepanjang masa, kerana ia mampu mengawal selera makan kita.

Jenama kitsui ini mengutamakan kawalan kualiti dan mematuhi segala piawaian industri seperti ISO, HACCP dan GMP untuk memastikan produk mereka memenuhi piawaian kualiti tertinggi di pasaran sekarang.





Produk Kitsui ini menggunakan bahan semulajadi seperti berasaskan tumbuhan, yang menjadikannya selamat untuk dimakan dan sesuai untuk individu yang mempunyai had pemakanan atau keutamaan diet seperti vegetarian dan vegan. Jenama ini telah disahkan Halal bagi memastikan pengguna Islam boleh menggunakan produk Kitsui dengan yakin tanpa ada ragu-ragu. Terdapat banyak testimoni yang positif daripada pelanggan yang berpuas hati terhadapa produk ini dan ianya telah membuktikan bahawa keberkesanan produk Kitsui dalam mencapai hasil yang diinginkan seperti peningkatan tenaga, penghadaman yang lebih baik dan kesihatan keseluruhan yang lebih baik.


 




Produk Kitsui ini telah menerima pelbagai anugerah untuk produk berkualiti mereka, termasuk Brand Laureate, Anugerah Asia Halal, Watson Top Brand dan brand Superhealth. Anugerah ini menjadi bukti kepada komitmen Kitsui untuk menyediakan makanan tambahan kesihatan yang selamat, berkesan dan berkualiti tinggi kepada pengguna. Pengiktirafan anugerah ini juga membuktikan kepercayaan dan sokongan yang Kitsui perolehi daripada pelanggan dan juga industri. Kitsui komited dan berdedikasi terhadap kualiti dan kecemerlangan dan menjadikan mereka jenama yang bereputasi tinggi dan dihormati dalam industri suplemen kesihatan.








Kitsui Website : https://kitsui.com.my/

Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq

Kitsui Official Lazada Mall : https://www.lazada.com.my/shop/kitsui-beauty-store

Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia

TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia

Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty


You May Also Like

0 Comments