Syahirah White Glow Brightening Plus Essence

by - 22:28


Nak tahu tak apa rahsia kecantikan Syahirah?
Inilah dia! 
Syahirah Korean Secrets Plus Essence yang menghasilkan 3x kuasa untuk kulit lebih hidrasi & cerah.
Terdapat dalam 2 rangkaian iaitu:-

Hydrasoft Hydrating: untuk hidrasi
White Glow Brightening: untuk pencerahan

Memandangkan kulit muka aku yang jenis kusam akibat daripada masalah jerawat sebelum-sebelum ini membuatkan kulit aku tampak kusam, gelap dan ada kadangkala kulit jadi mengelupas. Semua ini membuatkan aku stress memikirkan produk yang bersesuaian. Tapi mujurlah aku diperkenalkan dengan rangkaian produk Syahirah yang terbaru ini iaitu Syahirah White Glow Brightening Plus Essence.

Rangkaian Produk.
  1. Rangkaian Syahirah White Glow Brightening Plus Essence membawakan anda bahan-bahan yang dipilih dengan teliti dari Pulau Jeju di Korea. Dirumus dengan bahan-bahan pemutihan daripada Tri-Bunga Essence seperti bunga Cherry Blossom, Lotus & Camelia. 
  2. Syahirah White Glow Brightening Plus Essence dibangunkan untuk membantu memutihkan kulit dan menjadikannya kelihatan lebih serata. 
  3. Syahirah White Glow Brightening Plus Essence membantu mencerahkan kulit dan kulit akan kelihatan bercahaya & dah menghilangkan segala cacat cela yang ada. Produk ini juga dapat membantu menjadikan kulit lebih segar, lebih jelas & terang, Membantu menyuburkan kulit & memberikan tekstur kulit yang halus dan Membantu mengawal rembesan sebum & melegakan kulit

Penerangan Produk.

Pencerahan cahaya putih ditambah intipati yang dirumus dengan ekstrak bunga sakura, vitamin B3 dan Ekstrak bunga Jeju Lotus, Intipati LIGHTWEIGHT ini membantu mencerahkan kulit kulit untuk nada kulit yang lebih adil. Ia terbukti menambah penghidratan kulit dan mengekalkan kelembapan kulit untuk kulit terhidrat. bebas dari Paraben, alkohol & minyak mineral. Produk ini dirumus dengan ekstrak bunga ceri yang membantu mencerahkan dan meringankan nada kulit yang tidak rata, memberikan kulit yang adil dan sempurna. 
  • Diperkaya dengan aktif pekat tinggi vitamin B5 dan HYALURONIC ACID yang menenangkan kulit dan mengekalkan kelembapan sambil meningkatkan keanjalan kulit. 
  • Menghidrat kulit dan kelihatan mencerahkan nada kulit. 
  • Membantu mengurangkan bintik-bintik gelap.

Bahan Dan Kandungan Produk

Ingredients Water, Niacinamide, Butylene Glycol, C12-15 Pareth-12, Glyceryl Polyacrylate, Glycerin, PPG-26-Buteth-26, Sodium Carbomer, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Agar, Kalsium Alginate, Gusi Gellan, Natrium Hyaluronate, Ceratonia Siliqua Gusi, Natrium Laktate, Asid Sitrik, Kalsium Aluminium Borosilicate, Biosaccharide Gum-1, Ethylhexylglycerin, Silika, Aluminium Hidroksida, Timah Oksida, Camellia Japonica Ekstrak Bunga, Nelumbo Nucifera Ekstrak Bunga, Prunus Serrulata Ekstrak Bunga, Wangian, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, CI 77891, CI 73360


Cara-cara penggunaan produk:-

Selepas membersihkan kulit anda, sapukan toner (untuk membersihkan dan mempersiapkan kulit anda untuk intipati). Kemudian sapukan intipati dengan mendispens produk ke tangan anda (atau pad kapas) dan sapukan secara merata ke seluruh muka dan leher anda.


Kelebihan Produk:-
  1. Kulit kelihatan bercahaya & sempurna 
  2. Mendedahkan kulit yang lebih segar, lebih jelas & cerah 
  3. Kulit berkhasiat & memberikan tekstur kulit halus 
  4. Kulit menjadi lembap dan menghilang dark spot
  5. Membaiki tona kulit tidak sekata
  6. Kawalan rembesan sebum & menenangkan kulit 
  7. Mengurangkan pigmentasi
  8. Produk Halal
  9. Produk ini telah diuji secara dermatologi oleh pakar dan selamat digunakan.
Arahan

Awas produk ini untuk kegunaan luaran sahaja. 
Elakkan bersentuhan dengan mata dan jauhi kanak-kanak. Sila hentikan penggunaan jika kerengsaan kulit berlaku.


#SyahirahKoreanSecrets
#WhiteGlow #HydraSoft





You May Also Like

0 Comments