Mekap Tahan Lama Dan Jimatkan Masa | SLAE Kosmetik

by - 09:59



Hidup ini kalau boleh semua benda nak cepat saja tapi tugas seorang perempuan ini yang kadang membataskan dia untuk menjadi cepat dalam setiap masa kerana tugas-tugas harian yang perlu dijalankan. Kadang rushing nak pergi kerja awal hadap jem, kadang terkejar-kejar nak mekap cepat tapi sukar nak produk yang sesuai dan tahan lama sepanjang hari. Selalunya nak mekap tahan lama kena prep muka lama-lama dan makan masa. Jadi di sini aku nak kongsi dengan korang satu produk yang 100% menggunakan bahan-bahan semulajadi dan tahan lama sampai petang atau malam


Produk tersebut adalah SLAE iaitu satu jenama tempatan yang komited untuk memperkasakan wanita bekerja dan fokusnya adalah seorang wanita yang sibuk dengan kehidupan sehariannya. Produk ini juga 100% berinspirasikan alam semula jadi dan bebas dari bahan terlarang. 

Pengasas kepada produk SLAE ini ialah oleh Datin Dr Nik Sarina Hashim yang mana ia telah mencipta khas produk ini khusus untuk para wanita yang ingin sentiasa cantik tanpa mengenal usia. Produk ini tidak mengandungi alkohol, sebarang wangian, paraben dan bahan-bahan terlarang yang lain.

Antara produk-produk komestik yang terdapat di bawah jenama SLAE ini ialah:- 
  1. Bare & Boujee Cushion Foundation
  2. Bare & Boujee Liquid Foundation 
  3. Bare & Boujee Compact Powder
  4. Summerkiss Liquid Lipmatte 
  5. Bloom This Way Powder Matte Lipstick
  6. Feline Triple Threat Mascara
Bare & Boujee Cushion Foundation


Cushion foundation memang best gila sebab buat muka kita nampak glowing setelah memakainya. Didatang dengan span muka dan sangat mudah untuk kita apply pada muka kita.Cushion Foundation ini telah menjadi hot selling kerana ia mengguna pakai formula Korea. So nak feeling awek Korea tu korang boleh la cuba pakai nanti sebab korang rasa ringan ja muka macam tak pakai apa-apa.  Cushion Foundation ini mengandungi SPF 50 dan daun pegaga yang mana ia dapat merawat serta melindungi kulit korang daripada terdedah kepada sinaran UV matahari yang merbahaya. Produk ini terdiri daripada tiga pilihan shade iaitu light beige, natural beige & coco beige.

Bare & Boujee Liquid Foundation 


Liquid Foundation pula adalah foundation yang bersifat cecair dan didatangkan dalam bentuk tiub. Liquid Foundation ini dijadikan sebagai foundation ataupun boleh juga dijadikan concealer di bawah mata dan setelah itu korang boleh apply cushion foundation tadi di seluruh muka. 

Bare & Boujee Compact Powder


Compact powder dari SLAE ini pula boleh dijadikan sebagai bedak asas setelah memakai foundation tadi. Tekstur compact powder ini adalah lembut dan apabila apply di muka akan menjadi ringan. Produk ini dapat membantu kulit yang berminyak setelah memakai cushion foundation atau liquid foundation. Produk ini juga mengandungi SPF 20 yang mana sesuai untuk kesemua jenis kulit. Compact powder ini terdiri daripa tiga shade juga iaitu light beige, natural beige dan juga coco beige. 

Summerkiss Liquid Lipmatte 


Liquid lipmatte dari SLAE ini mengandungi Teknologi Ultra- warna yang natural dan mampu memberikan hasil yang cantik. Lipmatte ini mengandungi minyak primrose dan digabungkan dengan teknologi yang inovatif bagi membapkan bibir dengan warna yang sangat pekat. Teksturnya adalah berkrim dan mudah untuk di pakai pada bibir korang. Lipmatte SLAE ini memang best gila dan aku sebagai pengumpul lipstick ni memang sangat rekeman untuk korang cuba lipmatte SLAE ni. Lipmatte sangat pigmented dan paling best dia tak akan lekat pada mask yang korang pakai. Bibir yang hitam pun boleh jadi cerah kalau korang guna warna nude macam aku pilih ni. Tapi kalau korang suka warna lain seperti sandy beach, strawbery colada, sea coral, hot babe, tropical pink dan suntanned. 

Bloom This Way Powder Matte Lipstick


Selain itu, SLAE juga ada mengeluarkan produk lipstick yang dirumus khas daripada minyak alpukat dan juga minyak biji delima bagi melembapkan bibir korang sepanjang hari. Teksturnya adalah berkrim dan mudah dipakai pada bibir korang dengan kemasan ultra matte atau separa matte yang selesa sepanjang hari.

Feline Triple Threat Mascara


Disamping itu, SLAE juga turut mengeluarkan produk maskara yang mana maskara yang dicipta ini adalah mesra wudhuk dan boleh melebatkan bulu mata korang. Paling best maskara SLAE ini berusnya halus dan sangat sesuai untuk bulu mata yang halus seperti aku. Senang untuk apply dan ia mengandungi teknologi melebatkan serta memanjang bulu mata korang dan memang jadi produk favourite aku dan maskara ini hot selling juga. 

Sekiranya korang berminat korang boleh guna kod diskaun aku di bawah ini. 

[Coupon Code for 10% OFF : Zya]
[First Time Purchase, will get extra 15%!]

[Coupon Code for 10% OFF : SLAEZya)

Bagi yang nak tahu lebih lanjut mengenai produk, tips, offer dan sebagainya korang boleh rujuk link di bawah ini:- 


Instagram

Facebook

TikTok



Untuk nak jadi orang terawal tahu mengenai Offers, diskaun, free gift, contest giveway dan sebagainya korang boleh join telegram ini 
atau nak bercakap dan dapatkan khidmat nasihat mereka korang boleh terus whatsapp SLAE’s team di sini http://wasap.my/60192225712/SLAECosmetics




You May Also Like

0 Comments