DAPATKAN BERAT IDEAL DENGAN KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP).

by - 17:34


Badan yang cantik dan kurus adalah idaman setiap kaum wanita terutama sekali apabila memikirkan hari raya yang bakal tiba tidak lama lagi. Jadi pasti ramai yang sibuk untuk kuruskan badan, tetapi tak ramai yang boleh tahan rasa lapar. Sebab selain daripada kita nak kena kuruskan badan, kita juga perlu menjaga pemakanan. Kita tidak boleh mengambil sebarang pemakanan sesuka hati sahaja. Tetapi korang jangan risau, sebab ramai yang alami masalah ini, dan sebab ni jugak lah ramai orang give up nak kuruskan badan mereka.

Disini zya ada satu produk yang boleh jaga diet sambil buat kita kenyang. Produk tersebut ialah KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS yang mana mengikuti perkongsian di blog zya akan sedia tahu yang zya ni adalah pengguna tegar produk Kitsui. Produk Kitsui ini memang telah diperakui keberkesanannya jadi disebabkan ini zya tak ragu-ragu untuk konsume Kitsui. Sekarang ini zya tengah mengamalkan Kitsui Meal bagi mengawal berat badan zya yang selepas kahwin ni semakin hari semakin berat dengan jayanya.


MENGENAI KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS @ KMRP.

KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS @ KMRP adalah program diet yang sangat rendah kalori. Produk ini dapat mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari bermakna badan anda akan menarik tenaga daripada simpanan lemaknya sendiri. KMRP adalah produk mudah disediakan dan ia dirumus secara saintifik untuk memenuhi keperluan pemakanan orang ramai pada program diet kalori yang sangat rendah. KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) telah terbukti sangat berkesan dalam pengurusan masalah obesiti.

APA KEBAIKAN KMRP
  • Pengurusan berat badan
  • Penggantian Makanan yang seimbang
APAKAH CIRI-CIRI KEBAIKAN KMRP ?
  • Berkualiti tinggi dan kaya dengan nutrisi
  • Rendah Kalori Hanya 124 kalori setiap sachet.
  • Mengandungi Vitamin & Mineral Penting - Produk KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) mengandungi 18 vitamins dan minerals penting - termasuk vitamin A, B12, B1, B2, B6, D, D3, E, C, magnesium, Zink, kalsium, Biotin - untuk membantu menjaga kesihatan sepanjang melakukan penurunan berat badan anda.
  • Sumber Serat yang Baik- Produk KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) adalah sumber serat yang baik, yang boleh membantu memastikan anda merasa kenyang, sambil menyokong penurunan berat badan anda.
  • Rasa Enak - Dirumus dengan chocolate milk powder dan cip biskut yang lazat dan sebagainya.


BAHAN-BAHAN PREMIUM
  • Bijirin Oat
  • Oat protein
  • Konjac
  • L-Carnitine
  • Biji Chia
KITSUI MEAL REPLACEMENT Plus (KMRP) - Bertindak sebagai penggantian makanan untuk sarapan, makan tengah hari, atau makan malam. Jom , mulakan perjalanan anda menuju masa depan yang lebih sihat dengan Program KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS @ KMRP. 




*DIET PROGRAM KITSUI KMRP®️*
  • Anda boleh mulakan kitsui diet program KMRP dengan hanya rm39.90 sahaja.

*DIET PROGRAM KMRP LEVEL 1* - Untuk menurunkan berat badan yang normal (Kurangkan 1 hingga 3 kg sebulan), 1 paket sehari (1 penggantian makanan).



*DIET PROGRAM KMRP LEVEL 2* - Untuk menurunkan berat Badan yang sederhana (Kurangkan 3 hingga 4 kg sebulan), 2 paket sehari (2 penggantian makanan).




*DIET PROGRAM KMRP LEVEL 3* - Untuk menurunkan berat badan intensif (Kurangkan 5 kg & ke atas sebulan), 3 paket sehari + 1 hidangan yang mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan (3 penggantian makanan).

CARA PENGUNAAN :

  1. Tambah satu paket KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ®️ KMRP 30 Grams ke 200-250mL air sejuk atau air suam
  2. Kacau atau goncang untuk melarutkan.
  3. Jangan gunakan air mendidih. Boleh guna air sejuk atau air biasa.
  4. Semua produk yang disediakan hendaklah di minum dengan segera Dan Produk harus di simpan tempat dingin dan kering.
*SOALAN LAZIM*

1.Bolehkah saya minum KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP)dengan air?
  • Anda boleh menambah air sejuk untuk rasa yang lebih baik atau air suhu bilik.
2.Bolehkah saya menambah oatmeal, kacang, buah-buahan, susu badam dan susu soya ?
  • Boleh , Anda boleh menambahkan oatmeal dan lain ke dalam KMRP tetapi pastikan ia mengandungi kalori Yang rendah.
3.Bolehkah ibu mengandung mengambil KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP)?
  • Tidak sesuai untuk ibu mengandung tetapi sesuai untuk ibu menyusu dan berumur 18 tahun ke atas.

Korang boleh konsume Kitsui Meal Replacement Plus (KMRP) ini dengan menggantikan hidangan makanan siang ataupun malam dan disertakan dengan hidangan sihat lain seperti buah-buahan serta senaman yang dilakukan secara konsisten. Produk kitsui ini sangat membantu korang untuk mengawal rasa lapar dan ianya akan bersifat mengenyangkan. Jadi jom cepat dapatkan segera dengan harga hanya RM39.90 sahaja (30 gram x 15 sachet). Korang boleh dapatkan produk ini website Kistui sendiri ataupun di lazada, shopee, atau korang boleh kunjungi watsons dan guardian yang berdekatan dengan korang. Produk ini diyakini halal dan disahkan kelulusannya jadi korang tidak perlu ragu-ragu lagi.





Untuk maklumat lanjut korang boleh rujuk link di bawah:

Kitsui Website : https://kitsui.com.my/
Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia
Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty

You May Also Like

0 Comments