The Petals Event Space adalah pilihan yang terbaik untuk diadakan majlis perkahwinan.

by - 21:48


Hai baru-baru ini telah diadakan grand opening bagi The Petals Event Space di Teluk Kumbar yang mana event space ini telah diadakan dua majlis perkahwinan walaupun ianya belum dirasmikan lagi. 




Pada grand opening tersebut terdapat kira-kira 100 orang tetamu yang hadir dan ini termasuk ahli Penang Wedding Professionals Association, blogger dan influencer yang turut menghadiri majlis makan malam tersebut. Para tetamu yang hadir diraikan dengan hidangan bufet yang mewah dan persembahan live band.



Pengacara majlis yang sangat periang dan memeriakan suasana.


Selain itu, para tetamu juga turut mengambil bahagian dalam kuiz trivia dengan 15 hadiah. Aku salah seorang yang berjaya menjawab kuiz dan mendapat hadiah pendrive dari pihak penaja iaitu, The Granite Hotel (dahulu dikenali sebagai M Summit Hotel) serta terdapat juga sesi cabutan bertuah di mana tiga pemenang bertuah akan dapat menginap di The Hotel Mewah Granite di George Town.


Jurucakap The Petals Moh Wei Ken ada berkata: Ia telah menjadi satu perjalanan roller coaster bagi kebanyakan kita sejak Covid-19 melanda dunia.


“Saya ingin mengucapkan tahniah kepada semua orang di sini kerana mampu mengatasi dan harungi untuk tempoh-tempoh yang mencabar sebelum ini. Ya, kami masih berdiri dan kami akan muncul lebih kuat dan lebih baik.”



“Memandangkan dewan sudah dihias, anda boleh menggunakan ruang acara ini seadanya atau melibatkan penghias untuk mencipta tema. Anda boleh mengadakan acara seperti perkahwinan, korporat acara, hari jadi dan perpisahan di sini,” tambah Moh.

Dewan utama Petals mempunyai kapasiti maksimum 350 pax atau 35 meja bulat. Ia dihiasi dengan beribu-ribu faux flower, candelier kristal, pentas kaca dan latar belakang bunga. Ruang berhawa dingin sepenuhnya bersaiz 5,578 kaki persegi. Ia juga disertakan dengan bilik penyimpanan dan pantri. Antara majlis yang boleh diadakan di sini ialah, majlis perkahwinan, majlis pertunangan, majlis sambutan hari jadi, dan lain-lain lagi majlis yang boleh melibatkan tetamu seramai 350 orang dalam satu-satu masa. 




MENGENAI DEWAN:-

5578 sq ft
35 round tables
Up to 350 pax
Full air-conditioned
Car Park available
Main hall, stage area, changing room & pantry



Untuk maklumat lanjut, boleh kunjungi:

THE PETALS EVENT SPACE, TELUK KUMBAR, PENANG.

Facebook : 

Instagram : 
https://www.instagram.com/thepetalspg/


#thepetalseventspace #thepetalspenang

You May Also Like

0 Comments