MEKAP TAHAN LAMA DENGAN SLAE COSMETICS

by - 09:10


Mekap dan perempuan memang tidak dipisahkan. Apatah lagi bila seseorang itu kerjanya berjumpa dengan ramai oran dan penampilan yang menarik itu penting dan mekap adalah asas utama kepada penampilan tersebut. Tetapi tidak semua mampu mencari produk yang bersesuaian dan boleh tahan lama. Bagi aku yang jenis muka cepat berpeluh dan berminyak ini akan menyebabkan mekap aku cepat crack dan bercapuk. Puas aku cari pelbagai produk yang sesuai tapi susah sangat nak jumpa yang serasi.

Tetapi baru-baru ini aku ada cuba satu produk kosmetik ini jenama SLAE. Rupanya produk ini bagus la dan serasi dengan kulit muka dan produk ini buat aku puas hati dengan hasilnya walaupun dah seharian pakai.

Korang boleh tengok gambar aku dengan mekap sebelum keluar dari rumah, semasa di luar dan semasa balik rumah. Aku puas hati dengan hasil produk dari SLAE cosmetics ni.

 
Ini gambar yang diambil sebelum aku keluar dari rumah dan waktu ini pukul 8.30 pagi. (maaf terbeliak pula biji mata tu 🤭)
Memandangkan hari ini aku ada banyak urusan perlu diuruskan di luar dan buatkan aku terdedah dengan panas terik matahari juga seharian ini. Jadi risau juga kalau mekap jadi crack sebab first time aku cuba produk ini seharian.


Gambar ini diambil waktu pukul 1 tengahari setelah bergegas ke sana sini dan masa ini tengah tunggu di luar mahkamah sebab tunggu urusan faraid keluarga siap. Orang yang dah alami urusan-urusan macam ni mesti faham betapa rumit untuk siapkan segala tugasan dan memerlukan banyak tempat untuk pergi. Tapi yang bestnya mekap aku masih elok dan tidak bercapuk. Produk ini bila pakai dan muka pecah minyak, hasilnya lagi nampak cantik dan berkilat gitu. Korang boleh lihat sendiri mekap aku masih elok dan glowing saja.


Tepat pukul 4.30 petang aku dan selesai semua urusan di luar dan ini bukti gambar aku dah balik rumah dan hasilnya mekap masih bertahan elok dan apa yang bestnya lagi lipstik yang aku pakai tu pun masih terletak elok warnanya tidak pudar atau hilang pun. Aku memang jatuh hati dengan lipstick dan mimpatte dari SLAE COSMETIC sebab produk dorang ini buatkan bibir aku tidak kering dan mengelupas. Ha ini adalah salah satu masalah aku juga bila pakai lipstick atau lipmatte bibir cepat jadi kering dan merekah. Tapi produk SLAE COSMETIC bagus dan kalau korang tak percaya korang boleh cuba beli dulu dan rasai betul atau tidak apa yang aku ceritakan ini. 

Ini adalah pengalaman aku sendiri berdasarkan masalah yang aku hadapi dan aku cuba untuk cari penyelesaiaan. Akhirnya dengan setiap Item SLAE COSMETIC yang aku guna telah dapat menyelesaikan masalah aku dan sesuai dengan tagline mereka iaitu The Makeup For Work. 

Untuk item-item yang aku gunakan dari produk SLAE COSMETIC ini ialah:- 

  1. Bare & Boujee Cushion Foundation
  2. Bare & Boujee Liquid Foundation (aku jadikan sebagai concealer) 
  3. Bare & Boujee Compact Powder
  4. Summerkiss Liquid Lipmatte 
  5. Bloom This Way Powder Matte Lipstick
  6. Feline Triple Threat Mascara

Sekiranya korang berminat korang boleh guna kod diskaun aku di bawah ini. 

[Coupon Code for 10% OFF : Zya]
[First Time Purchase, will get extra 15%!]

[Coupon Code for 10% OFF : SLAEZya)

Bagi yang nak tahu lebih lanjut mengenai produk, tips, offer dan sebagainya korang boleh rujuk link di bawah ini:- 


Instagram

Facebook

TikTok

Untuk nak jadi orang terawal tahu mengenai Offers, diskaun, free gift, contest giveway dan sebagainya korang boleh join telegram ini 
atau nak bercakap dan dapatkan khidmat nasihat mereka korang boleh terus whatsapp SLAE’s team di sini http://wasap.my/60192225712/SLAECosmetics

You May Also Like

0 Comments