KITSUI WHITIE SNOW . KEJELITAAN KULIT BERMULA DARI DALAMAN.

by - 05:14



Assalamualaikum semua untuk entri kali ini aku nak kongsi dengan korang satu produk baru dari Kitsui. Produk terbaru ini diberi nama Kitsui Whitie Snow.

Kita semua sedia maklum bahawa setiap wanita inginkan kulit yang cantik dan cerah tetapi untuk mendapatkan kulit seperti ini kita kena pastikan usus korang bersih dan sihat terlebih dahulu. Jadinya Kitsui Whitie Snow ini adalah satu pilihan yang tepat.



Kitsui Whitie Snow ini mengandungi probiotic dan prebiotic seperti vitagen yang dpt mempercepatkan proses penghadaman makanan dan menyihatkan usus korang serta dapat menjadikan nutrisi lebih mudah diserap kedalam sistem badan kita. Masalah kulit akan berkurang sekiranya usus korang bersih dan sihat. Usus yang bersih pastinya akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat dengan hanya dua kandungan yang hebat seperti NIACINAMIDE dan VITAMIN C pencerah kulit yang paling berkesan dan selamat digunakan.


Produk ini mengandungi bahan ramuan yang diimport dari Korea Dermania-Korea. Dermania adalah bahan yang sangat popular di kalangan orang Korea. Ianya dapat membantu membuat perbezaan dalam memperbaiki tekstur kulit pada tahap epidermis. Dermania adalah sejenis buluh air atau juga dikenali sebagai ZIZANIA LATIFOLIA nama botani scientific. Selain itu, terdapat juga bahan ramuan lain seperti ekstrak biji anggur yang mana ianya mengandungi antioksidan, mineral dan vitamin yang kuat yang bekerjasama  untuk menghilangkan parut. Kajian juga ada menunjukkan bahawa ia dapat membantu mempercepatkan proses penyembuhan dan mengurangkan pembentukan keloid dan parut. 

Produk ini dikhususkan khas untuk mereka yang mengalami masalah seperti berikut:- 



Cara pengambilan produk ini senang sahaja dan korang boleh ikut langkah seperti yang berikut atau boleh rujuk video di bawah. 


1. Ambil 1 sachet Kitsui Whitie Snow. 
2. Isikan 150ml air ke dalam bekas yang telah disediakan. 
3. Campurjan Kitsui Whitie Snow ke dalam air. 
4. Goncangkan sehingga ianya menjadi larut dan sebati. 
5. Sedia untuk diminum. 


Amalkan selalu dan korang akan dapat lihat kesannya seperti testimoni-testimoni berikut: 

 



Korang jangan risau produk ini bebas dari antibiotic, hormone, preservative, GMC, chemical dan gluten. Jadi produk ini selamat digunakan dan aku memang tengah konsium guna Kitsui Whitie Snow dan setakat ni memang memuaskan dan rasa air ni pun sedap. Korang patut cuba produk ini dan boleh dapatkan segera produk ini di watson yang berdekatan dengan korang atau boleh beli melalui website watsons. 


Kitsui, Cantik Semulajadi !

Grab your KITSUI now at the pharmacist near you !

Discount Voucher Code + Free Gift 🎁
 
Guna code "KITSNOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) 
di Kitsui Official Shopee Mall

Kitsui Whitie Snow Shopee Mall
https://shopee.com.my/product/100810671/12067264667?smtt=0.100812150-1642225791.9

Kitsui Website : https://kitsui.com.my/
Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia
TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/
Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia
Youtube : https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty






 


You May Also Like

0 Comments