VIP Pass: Tawaran yang anda patut dapat

by - 18:04


Aku yakin kita semua berdoa siang dan malam agar pandemik Covid-19 yang masih melanda negara Malaysia segera lenyap daripada muka bumi ini.

Banyak geng yang kecewa tak dapat pergi melancong, tak dapat pergi bercuti, tak dapat bawak parents jalan jalan.

Aku pun sama, rindu kampung, rindu parents, rindu nak holiday.

Bayangkan lah betapa gemnbira saku bila dapat tahu pasal VIP Pass ini.

VIP Pass ini merupakan satu pelan premium yang menawarkan kepada ahli-ahli dia sebagai bonus apabila mereka membeli VIP Pass dan boleh membuat penebusan selama enam malam di lebih daripada 137 buah hotel di seluruh Malaysia dalam tempoh 24 bulan.


Pakej yang ditawarkan oleh VIP Pass sangat berbaloi kerana melibatkan lebih daripada 137 buah hotel terkemuka di seluruh negara. Antara hotel-hotel yang terlibat adalah seperti Sunway Hotels, Impiana Hotel, Hilton, Westin, Dorsett, Alia, Berjaya Times Square, Pacific Regency, Ibis, Concorde, Fraser Residence, Ascott, Bayview, Travelodge, Genting, Swiss Garden Hotel dan banyak lagi.


Sebagai info tambahan, tawaran penginapan hotel selama enam malam ini bukan sahaja sah digunakan untuk tahun ini sahaja tetapi ianya boleh digunakan untuk tempoh 24 bulan iaitu selama dua tahun. Lebih menarik, anda juga boleh menggunakannya secara berasingan untuk semalam di hotel yang berbeza. Anda juga boleh menggunakan 6 bilik semalam untuk keluarga anda. Memang tawaran yang cukup istimewa!


Korang jangan risau sekiranya korang tidak menggunakan VIP Pass ini dalam tempoh 2 tahun ini.

Kita semua sedia maklum bahawa dengan keadaan negara yang dilanda dengan penularan Covid-19 ini yang membataskan pergerakan korang.

Jadi jangan khuatir, dalam jangka masa 2 tahun ini, kalau la satu malam pun tak digunakan, money back tau.

Jadi jangan la rasa was-was untuk beli VIP Pass ini.
Aku dah check, harga asal VIP Pass membership in RM600, tapi aku minta adakah pembaca aku mendapat layanan istimewa tak?

Jadi VIP Pass pun beri lah discount.


Jadi untuk 48 jam ni, harga VIP Pass akan diberi discount dan hanya akan berharga RM399 sahaja.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini kerana peluang seperti ini haya datang sekali dan mungkin korang bertuah dan dapat menginap secara percuma bersama keluarga korang.

Korang boleh klik link di bawah



You May Also Like

0 Comments