JOM IFTAR RAMADHAN BERSAMA-SAMA DI BAYVIEW HOTEL GEORGETOWN

by - 09:05


Bulan Ramadan dating lagi pada 2021 ini dan Alhamdulillah kita semua masih diberi nafas untuk bertemu bulan puasa kali ini. Tahun 2021 ini tidak seperti tahun 2020 yang mana kita semua berada dalam fasa PKP yang membantaskan kita untuk berbuka di luar dan juga hotel. Memandangkan tahun ini ada sedikit kelongagran jadi semua dijemput untuk menghadirkan diri ke “Iftar Ramadan” di Bayview Hotel Georgetown sepanjang bulan Ramadan yang suci ini. 

Bayview Hotel Georgetown kembali lagi dengan jamuan makan mewah yang mana menjadi kegemaran rakyat Malaysia dan terdapat juga santapan menu bbq dari pelbagai rasa seperti pedas dan juga masam. Menu-menu ini disediakan oleh Chef-chef hotel yang berdedikasi dan dengan setiap hidangannya adalah RM78nett untuk Dewasa dan RM48nett untuk kanak-kanak berumur 6 hingga 12 tahun sahaja. 

Para tetamu yang hadir pada Iftar Ramadan ini akan dapat merasai pelbagai hidangan seperti

APPETIZERS

Telur Masin


Ulam-ulaman


Rojak


Pelbagai jenis kerabu-kerabu

Nasi kerabu


Kerabu Chicken Feet Thai Papaya 


Kerabu Seafood


Salad Vegetarian Yam Roll


Seafood Money Bag 


Nasi Impit with Peanut Sauce.


Mixed Lettuce Keropok Lekor Keropok Udang Keropok Belinjau




SOUPS

Soto Ayam with Condiments


Cream of Mushroom Soup with Bread & Butter



BARBECUE

Lamb


Minute Steak


Chicken Satay


Chicken Drumstick


Black Pepper Sauce/ Mushroom Sauce/ BBQ Sauce/ Peanut Sauce


HOT DISHES

Whole Baked Sea Bass with Air Asam


Sambal Udang Masak Petai Sotong Goreng Berampai Vegetable Dalca, Tikka Fish, Nasi Briyani, Steamed Rice.


ACTION STALLS

Char Koay Teow & Mee Goreng Mamak


Murtabak with Pickled Onions


Ayam Percik, Tandoori Chicken & Steamed Chicken with Chicken Rice and Condiments


DESSERTS

Kuih Muih


Cream Puff

Buah Kurma


Pengat Pisang


French Pastries


Mango Pudding


Sago Gula Melaka


Buah- Buahan Tempatan


Ice Kacang with Condiments & Ice Cream



COFFEE & TEA



Disamping itu terdapat juga menu promosi untuk Dine-In yang mana Hotel menawarkan promosi untuk “Take Away” untuk pelanggan yang lebih suka berbuka di rumah dengan menu dari hotel ini. 'Gril Ramadan Bayview - Jom Bungkuih, Bawak Balik' ini ada menyediakan pilihan-pilihan seperti Lamb Grill, Beef Grill, Chicken Grill atau Mixed Grill dengan sayur campur dan sos yang menyelerakan. Harga untuk promosi menu ini ialah RM 28 nett, RM 22 nett, RM 20 nett dan RM63 nett masing-masing.

Selain itu, langkah-langkah keselematan juga akan dititikberatkan oleh pihak hotel sepeti mewajibkan semua memakai pelitup muka (face mask), pemeriksaan suhu, daftar masuk di aplikasi Mysejahtera, dan menjaga penjarakkan social. Dengan musim virus covid19 ini pelbagai langkah-langkah kesihatan dan keselamatn perlu dijaga. Maka pihak hotel juga turut menyediakan sarung tangan di kaunter masuk dan akan diberi satu plastic untuk memasukkan sarung tangan yang telah digunakan. 
 


Iftar Ramadan ini boleh didapati setiap hari antara 19 April sehingga 9 Mei 2021 dari jam 6.30 PM hingga jam 10.00 PM di Coffee House Hotel (Kopitiam, terletak di aras Lobby). Manakal bagi 'Gril Ramadan Bayview - Jom Bungkuih, Bawak Balik' promosi juga boleh didapati setiap hari antara 19 Aprilse hingga 9 Mei 2021 dari jam 4.00 PM hingga 7.00 PM untuk take away. Sebarang maklumat lanjut dan tempahan boleh hubungi nombor yang tertera ini 04 - 263 3161 (ext: 246). Untuk melihat lebih dekat lagi menu-menu ini korang boleh rujuk video di bawah dan jangan lupa subscribe like dan tekan loceng sekali. 










You May Also Like

0 Comments