ANEKA CITARASA BUFFET RAMADAN DI IXORA HOTEL, PENANG SEPANJANG RAMADAN INI.

by - 19:44



Assalamualaikum dan salam ramadan untuk semua umat islam yang mengerjakannya. Bertemu lagi kita pada bulan ramadan yang mulia ini serta dengan kesempatan ini kita semua berpeluang untuk menikmati pelbagai jenis juadah berbuka. Kalau sebelum ini kita sering berbuka di rumah apa kata tahun ini ambik kesempatan dengan berbuka di hotel bersama keluarga serta sahabat-sahabat ataupun rakan-rakan sekerja.

Bagi korang yang tercari-cari hotel mana yang ada menyediakan buffe ramadan pada bulan ramadan ini, Ixora Hotel Penang adalah jawapannya. Menu-menu berbuka yang pelbagai serta meriah dengan iringan muzik yang memeriahkan lagi suasana berbuka korang. Ixora Hotel, Penang ini terletak di Seberang Perai dan sesiapan yang tinggal berdekatan sangat sesuai datang ke sini. Jadi jom kita tengok apa menu-menu menarik di sini yang telah disediakan oleh tukang masak yang berpengalaman. Menu-menu yang mereka sediakan sepanjang ramadan nanti adalah seperti berikut. 

LAUK-PAUK


Nasi Hujan Panas


Nasi putih 

Daging Masak Kari 


Ikan masak asam pedas


Sambal kacang buncis dengan tauhu


Ayam masak madu


Daging masak kicap

Nyonya sambal udang 


Sayur pucuk


Sup daging 

MENU TAMBAHAN

Sambal ikan bilis dengan kacang goreng

Seafood dells

Pasta


Ulam-ulaman 

Sambal dan keropok-keropok

Bubur lambuk


Shawarma


KEPELBAGAIAN KERABU



MASAKAN PANAS

Asam laksa

Ais kacang 


Pasembor



Kambing grill


Sos bbq dan pudina 


Mee goreng dan ikan goreng 

PEMANIS MULUT















PENCUCI MULUT 


Buah-buahan tempatan 


Jeruk buah-buahan

KURMA DAN KUIH RAYA 


MINUMAN SEJUK PANAS




Buffet Ramadan ini bermula dari 19 April sehingga 10 Mei 2021 yang bermula pada 7.00pm sehingga 10.00pm dengan kadar harga RM88 nett (dewasa) dan RM58nett (kanak-kanak). Untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut korang boleh terus hubungi nombor 04-3828888.




You May Also Like

0 Comments