JOM SAMA-SAMA MEMENANGI HADIAH ISTIMEWA BERSAMA OCTAPLUS.

by - 05:21


Wah membeli sambil menang hadiah wei sapa yang tak nak kan. Ha jom aku nak cerita sikit mengenai satu aplikasi ni yang aku baru tahu akan manfaat dan kelebihan dia. Setakat korang shopping online biasa tu apa kata korang shopping dan dalam masa yang sama korang kumpul point, kumpul hadiah dan sebagainya. Berbaloi juga dari korang terus shopping dan dapat produk yang korang shopping saja dan tiada manfaat lain. Untuk kempen kali ini diaorang ada sediakan hadiah yang sangat menarik dan kempen ini hanya berjalan sekejap sahaja iaitu dari 4 November sehingga 11 November.  So, jom aku nak perkenalkan apps OCTAPLUS ni pada korang dan cara bagaimana korang berpeluang menjadi salah seorang pemenang yang bertuah tu nanti. 

Apa tu Octaplus? 

Octaplus ini ialah satu platform yang mana korang boleh membeli secara online dan dalam masa yang sama korang boleh dapat "Cashback, Deals, Rewards, WishTree, & Reviews". Di dalam Octaplus ada lebih dari 100 kedai online seperti lazada, shopee, airasia, watsons, malaysia airlines, homestay dan sebagainya. 


Contohnya korang nak booking tiket flight lepas tu korang masuk ke apps Octaplus dan korang cari Malaysia Airlines, Airasia atau apa-apa sahaja di dalam app ni dan korang terus tempah. Bila korang dah tempah dari situ korang dah dapat ganjaran dan point di atas pembelian yang telah korang buat tadi. Selepas itu, cashback dan juga reward korang tadi akan dimasukkan ke dalam wallet Octaplus. Sekiranya jumlah mencapai RM8 korang boleh keluarkan dan pilih untuk transfer ke akaun bank korang. Begitu juga jika korang buat pembelian dengan lazada, shopee dan sebagainya semuanya melalui Octaplus. Ha berbaloi kan korang sambil membeli sambil mendapat lebih ganjaran. 

Bagaimana cara nak menang kempen ni?

Sekarang ini Octaplus sedang menjalankan kempen yang mana korang berpeluang memenangi hadiah-hadiah menarik seperti:-
  • 1st Prize - Amazfit Stratos Xiaomi Huami Pace 2 Smart Sports Watch+ 2000 reward point
  • 2nd Prize - Panasonic EH-NA45P Nanocare Hair Dryer- Pink+ 1200 reward point
  • 3rd Prize - [Global Version] Xiaomi Mijia CCTV Camera Wifi 2MP 1080P + 500 point
Cara untuk korang menang hadiah ni senang sahaja, korang hanya perlu download apps, daftar dan beli apa sahaja produk sebanyak yang korang suka dan dalam masa yang sama korang ajak kawan-kawan, saudara-mara korang untuk join ramai-ramai menggunakan Octaplus ni.  Siapa yang paling banyak ajak kawan-kawan dia akan menjadi salah seorang pemenang yang terpilih dan mampu memiliki salah satu hadiah di atas. Lumayan bukan. 

Sekiranya korang mendaftar sekarang dengan Octaplus korang akan berpeluang mendapat percuma RM3 dan juga 600 point free yang korang boleh guna untuk shopping di aplikasi Octaplus nanti. 

Cara untuk download dan daftar dengan Octaplus

1- Korang buka Apple app store @ Google Playstore korang dan search Octaplus dan download. Korang boleh lihat gambar apps seperti di bawah. 


Tunggu la dia loading sampai habis lepas tu korang buka apps ni. 


2- Korang daftar masuk guna apa-apa yang korang rasa senang bagi korang. Macam aku lebih selesa daftar guna emel aku. Apa-apa diaorang akan terus hantar pada emel. Kalau guna emel korang klik dekat "Continue with email" tu. 


3. Kemudian korang pilih "Sign Up". 


4- Setelah itu korang daftar dan isi maklumat seperti yang diminta. 


5- Kemudian korang akan dapat satu emel untuk membolehkan korang verify pendaftran korang dengan Octaplus.



6- Lepas korang dapat emel macam ni terus korang tekan kotak yang warna biru seperti dalam gambar untuk verify dan tekan open.

7- Kemudian korang log in masuk seperti biasa menggunakan alamat emel dan pasword yang korang telah daftar tadi. 

8- Lepas sahaja korang daftar masuk korang akan dapat RM3 cashback dan juga 600 point yang mana kedua-duanya kornag boleh tebus untuk dapat barang atau shopping. 


9- Langkah seterusnya adalah korang dah boleh shopping sepuas hati dan mengumpul kesemua point, cashback, reward dan sebagainya. 

Sebelum aku terlupa untuk ganjaran RM3 dan point 600 ini adalah untuk pengguna pertama yang mendaftar masuk dan korang juga boleh ajak kawan-kawan korang join ramai-ramai. 

Untuk jadi lebih mudah bagi lagi boleh scan QR Code aku ni atau pun daftar masuk guna referral code aku ni dan daftar masuk. 

SCAN QR CODE 
(seperti dlm gambar bawah)
atau taip manual code ini
BGY6S7SS



Apa lagi korang tunggu jom shopping banyak-banyak. Mana tahu salah satu hadiah tu jadi milik kita. Good Luck dan selamat membeli. 

WEBSITE : OCTAPLUS


You May Also Like

2 Comments