Nazeera's Penang Science Cluster Menyediakan Menu-Menu Yang Mengasyikkan

by - 19:32

Assalamualaikum dan hai semua. Kali ni aku nak share dengan korang satu tempat makan best di Penang. Kalau korang datang Penang tempat ni korang wajib cuba ok sebab memang sedap. Roti makan dengan kacang phool bukan boleh senang-senang kita jumpa. Di Penang menu ni memang terkenal sangat dan aku yang pertama kali cuba pun dah jatuh hati. Jom kita terjah menu apa yang aku dah cuba di Nazeera's Cafe hari tu. 


Cafe ini terletak di Gat Lebuh China Georgetown sahaja dan sangat dekat dengan feri kalau korang dari seberang macam zya ni naik feri terus sebab lagi dekat. 

Nazeera's Cafe ini menu utamanya adalah kacang phool, di samping itu terdapat juga beberapa menu lain yang diselitkan mengikut permintaan terkini yang mana makanan western menjadi permintaan pelanggan sekarang. Jadinya zya mencuba beberapa menu yang menjadi tarikan di sini. 


MENU YANG BERASAKAN ROTI 

Bagi penggemar roti korang bolehlah cuba menu-menu di bawah ini yang sangat rekeman untuk korang cuba.Sedap dan dijamin padu wei. 

Chili Deep Set


Kacang Phool Set


Sandwic


Bagi peminat pasta pula di sini juga turut disediakan beberapa menu seperti 

Huevos Racheros


Pesto Range Pasta with Grilled Chicken


Aglio Olio Pasta with Shrimp


Selain itu, terdapat juga salad yang mana memang menjadi signature di sini. Salad ni bukan sebarang salad ok, salad yang memang sedap sampai balik rumah masih teringat salad dia. Nanti nak repeat lagi untuk salad ni. 

Nazzeera's Signature Salad


Pencuci Mulut

Classic New York Cheesecake



Brown Butter Banana Dessert


Minuman

Ribena Soda Float Ais


Honey Lemon Panas


Milo Float Ais


Teh O Longan Ais


Fresh Strawberry Milkshake


Smoothie Greek Yogurt Avocado


Korang dah tengok semua menu-menu di atas ni kan, so selamat mencuba. Korang tak akan rasa menyesal sebab menu yang aku cuba ni semuanya sedap dan air avocado tu first time aku cuba memang kena dengan jiwa dan anak tekak aku ni. 

Sekiranya korang nak ke cafe ini kornag boleh rujuk maklumat dibawah ini. 
Address : 
37, Gat Lebuh China,  
 10200 George Town,
 Pulau Pinang

Facebook :




You May Also Like

2 Comments