PELBAGAI MASALAH DALAMAN DAPAT DIATASI DENGAN SUSU KAMBING NUFAEL

by - 00:13



Kita semua sedia maklum bahawa susu kambing ini merupakan susu yang bagus dan juga susu kedua yang terbaik selepas susu ibu. Tetapi disebabkan khasiatnya banyak yang tidak diketengahkan dan di war-warkan maka ramai orang tidak mengamalkannya untuk merawat masalah kesihatan. Tambahan pula susu kambing ini berbau sedikit hamis dan menyebabkan ramai yang tidak boleh minum. Jadi zya nak kongsi dengan korang satu susu kambing yang zya baru tau tidak berbau hamis. Sebenarnya zya selalu dok ikuti instagram si adik Fattan Anas yang viral dengan kucing makan mihun tu. Dia menjadi duta kepada produk Susu Kambing Nufael dan dari situ zya lihat dan terus rasa nak cuba. Sebelum cuba zya dan selidik dulu kandungan serta apa manfaat dia dan alhamdulillah ini produk keluaran bumiputera dan ada sijil Halal serta selamat untuk diminum. Jadi jom ikuti pengalaman zya dengan mengamalkan produk susu Nufael ini. 


Sudah hampir seminggu zya mengamalkan susu Nufael ini dan ya ternyata tidak berbau hamis langsung memang boleh masuk dengan tekak zya ni. Produk bagus ini dikatakan tidak mempunyai bahan pengawet serta gula tambahan. Melalui kajian yang zya dah buat produk ini mengandungi buah-buahan sebagai bahan tambahan yang mana ia menggantikan gula serta setiap buah-buahan yang digunakan itu mempunyai khasiatnya yang tersendiri. Apa yang menariknya setelah mengamalkan susu nufael ini badan zya rasa bertenaga dan tidak mudah letih. 


Zya yang seringkali mengalami masalah sembelit dan bila mengamalkan susu nufael masalah sembelit tidak lagi ada. Masalah pembuangan air besar zya juga berjalan lancar dan zya turut kongsikan susu nufael ini dengan ahli keluarga zya. Abah zya sangat suka dan cuba amalkan katanya badan tidak mudah rasa letih memandangkan usia semakin lanjut ini apa sahaja kerja yang dibuat sudah pasti cepat penat. Jadi dengan susu nufael semuanya jadi bertambah baik dengan khasiat setiap bahan seperti susu kambing asli, buah kurma, delima, madu, minyak zaitun, kismis dan arabic gum.


Setiap pagi zya akan mengambil 3 scoop susu Nufael bersama dengan 170 ml air suam. Korang jangan guna air yang panas tau takut nanti khasiat yang ada dalam susu tu hilang. Susu Nufael ni korang boleh ambil pada bila-bila masa sahaja yang korang perlukan dan boleh diambil bagi bayi yang berumur 2 tahun dan keatas. Sebelum ini zya ada pernah kongsi sedikit maklumat mengenai Susu Kambing Nufael. Boleh baca dan klik di SINI. Yer lah sebelum kita nak membeli dan menggunakannya yang melibatkan dalaman badan ini perlulah diselidik dan kaji betul-betul. Jadi setelah dah kaji tu dan hasilnya memuaskan teruslah zya mencuba sendiri dan keputusan dai memang bagus korang memang patut cuba. 


Untuk membuat sebarang urusan pembelian dan maklumat lanjut mengenai produk boleh rujuk link di bawah.

 Hubungi: 0168404932
Alamat HQ: No 9, Jalan Keluli, AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000, Shah Alam, 
Selangor Darul Ehsan

You May Also Like

1 Comments