Krim Pemutih Wajah Yang Menjimatkan Masa | Goddess Skin Whitening Cream.

by - 08:48


Bangun ja pagi tengok jam alamak dah lewat nak bersiap ke tempat kerja ni. Macam mana nak mekap nak bersiap nak melilit tudung lagi mesti makan masa. Jadi jom zya nak selesaikan masalah korang ni dengan satu produk yang mana ia ada fungsi 5 in 1 yang boleh mencerahkan wajah dan memutih. Selain itu ia sangat cepat dan menjimatkan masa korang dengan hanya secalit dan korang dan boleh pergi ke tempat kerja. Nak tahu maklumat lanjut mengenai produk jom ikuti perkongsian ini sehingga habis dan lepas tu korang pasti nak cuba menggunakannya. Zya nak guna jadi memang zya berpuas hati sangat.


Inilah dia Goddess Skin All Instant Whitening Cream yang mana ia produk terbaru keluaran Goddess Beauty. Produk ini dirumus dengan menggunakan teknologi dari France yang mana ianya ringan bila digunakan pada kulit wajah korang. Produk ini mengandungi bahan-bahan dengan formula yang mampu mencerahkan kulit dengan cepat selepas penggunaannya, menjadi pelembab serta dapat melindungi kulit dari pancaran cahaya matahari. 

Krim ini mengandungi bahan seperti sarang burung, Alpha Arbutin Bearberry, Aloe Vera, dan juga kaya Vitamin C dan E.





Cara Penggunaan:

Sapukan sedikit krim kemudian ratakan ke seluruh wajah dengan gerakan yang menaik seperti dalam video diatas.

PERHATIAN: Jauhi dari kanak-kanak dan elakkan dari terkena cahaya matahari secara langsung serta simpan pada suhu bilik. Selain itu, elakkan dari terkena pada mata dan sekiranya berlaku segeralah bilas dengan air dan teliti. 

Kelebihannya:
  • Tidak memerlukakan makeup remover
  • 5 in 1 (boleh digunakan sebagai pelembap, sunblock, primer, cc cream dan juga sebagai krim pemutih wajah)
  • Pembungkusan yang mudah untuk dibawa kemana sahaja.
  • Tekstur yang matte
  • 2 minit sahaja semuanya dah siap di makeover. 

Dengan baunya yang wangi ini membuatkan zya jatuh hati dan rasa nak pakai selalu. Selain itu, teksturnya yang lembut bila kita pakai pada wajah akan terasa kelembapan pada kulit. Bagi korang yang nak cepat dan mudah boleh menggunakan Goddess Skin Whitening Cream ini kerana dengan sekali calit anda mampu jimat kerana ia sudah lengkap dengan 5 in 1 set wajah serta dapat menjimatkan masa anda. Tak rugi korang dapatkan satu produk ini kerana banya fungsi dia. Jadi dengan satu botol yang mengandungi 30ml boleh dapat pada kadar harga RM179 dan penghantaran percuma ke seluruh Malaysia. Sebarang maklumat lanjut korang boleh rujuk link di bawah. Terima kasih Goddess Beauty kerana telah merialisasikan impian setiap wanita.



Facebook : Goddess Beauty
Instagram : goddessbeauty.co

You May Also Like

0 Comments