BB JELLY ATAUPUN BB CREAM YANG RINGAN DARI LOVERA TERBAIK UNTUK MERAWAT JERAWAT.

by - 10:08



BB JELLY ATAUPUN BB CREAM YANG RINGAN DARI LOVERA TERBAIK UNTUK MERAWAT JERAWAT | Wanita dan jerawat seolah-olah menjadi musuh kerana ia mampu membuat hidup jadi tidak tenteram. Jadi Lovera menggeluarkan produk terbarunya iaitu BB Jelly yang mana ia mampu merawat jerawat serta beberapa lagi masalah lain. Wanita zaman sekarang suka berhias dengan mekap jadi BB Jelly sangat sesuai dijadikan sebagai base untuk mekap. Kerana ianya bersifat geldan ringan sangat. Baru-baru ini zya dapat produk ini dah terus cuba pada diri sendiri dan ternyata memang best sangat. Jom kita ikuti perkongsian zya dengan lebih lanjut apa itu BB Jelly dari Lovera ni.

APAKAH ITU BB JELLY?

BB Jelly ni sebenarnya sama sahaja macam BB Cream yang biasa kita guna itu jadi korang keliru plak pi cari perbezaan antara dua jenis ini.hehehehe..Ok BB Jelly Lovera ini yang istimewanya ialah ia bertekstur gel. Kalau korang yang jenis suka produk gel macam ni korang wajib cuba kerana ia juga sangat ringan. Macam yang zya cakap mula tadi, sekali apply dia dah menyerap masuk dan terasa sejuk sahaja pada kulit korang, dan ia sangat berbeza dengan cream biasa.

KEBAIKAN BB JELLY LOVERA


Setiap produk pasti ada kebaikan dia yang tersendiri dan ini dapat kita lihat antara beberapa kebaikan ataupun manfaat jika korang menggunakan BB Jelly dari Lovera ini. Zya sendiri sudah menggunakan nya dan ternyata sangat berpuas hati dengan kebaikan yang terdapat pada produk ini. Antara kebaikan produk tersebut ialah:

Mencerahkan kulit serta merta 
Cover parut atau cela 
Membantu masalah jerawat 
Sun block 15spf 
Mengecilkan pori 
Menyerikan & mencantikan kulit 
Meratakan warna kulit 
Melembabkab kulit 
Melembutkan kulit 

CARA PENGGUNAANYA

Korang picit dan titikkan sedikit di atas tangan korang ataupun korang boleh terus picit pada span mekap. Setelah korang dot dot kan pada permukaan wajah anda, kemudian terus meratakan pada wajah anda sehingga ia meresap dan menjadi rata. Korang boleh menggunakan jari ataupun span mekap ianya mengikut keselesaan masing-masing. Zya lebih selesa menggunakan span mekap kerana rasa lebih rata dengan span ini berbanding dengan jari. 


KENAPA BB JELLY PERLU MENJADI PILIHAN ANDA?

Tidak melekit 
Tidak berminyak 
Mudah di apply di wajah 
Mekap jadi tidak bercapuk
Sangat senang di basuh (pakai air je. Tak perlu makeup remover) 
Mengandungi bahan semulajadi (Vitamin B , daun zaiton & aloe vera)


Jadi tunggu apa lagi kalau korang dah berkenan tu cepat la grab satu pasti korang berpuas hati nanti dengan hasilnya. Harga untuk BB Jelly ini ialah RM45 (30ml) tidak termasuk kos penghantaran. Sekiranya korang ingin membuat pembelian ataupun inginkan lebih lagi maklumat lanjut mengenai produk dan ingin melihat testimoni pengguna yang lain boleh rujuk maklumat di bawah.


Website

Facebook

Instagram




You May Also Like

0 Comments