SAFI RANIA GOLD BEETOX MAMPU MENGEMBALIKAN KEREMAJAAN KULIT SETIAP WANITA ASIA.

by - 23:45


Safi Rania ini telah berada lama dipasaran kerana produk ini menyediakan untuk semua peringkat umur tidak kira dari peringkat remaja sehingga wanita dewasa. Terbaru Safi Rania telah memperkenalkan produk Safi Rania Gold iaitu rangkaian antipenuaan ynag diperbaharui dengan Teknologi Beetox dan Bio Nano Gold 24k. Agar anda boleh tampak lebih anggun muda berkekalan dengan sel kulit yang memulih pada kadar muda remaja.

Apakah fungsi Teknologi Beetox?

Teknologi Beetox ini ialah berfungsi seperti suntikan yang mendorong sel kulit memutih muda agar kulit kekal anjal dan tegang secara semula jadi. Ianya juga diperkaya dengan Propolis + Bee Venom dan Nano Gold sebagai agen antipenuaan dan juga antibintik hitam. 

Selain itu, terdapat juga beberapa kandungan lain yang terdapat dalam produk ini seperti:

Nano Gold 24k - Ia menyerap ke dalam lapisan dermis dan merancang kolagen agar tekstur kulit lebih anjal dan halus. Malah ia juga mampu mengurangkan kedalaman kedutan dengan lebih ketara.

Honey - Merupakan pelembap semulajadi untuk mengekalkan lembapan dan meningkatkan keanjalan serta kehalusan kulit.

Propolis - Merupakan antioksidan semulajadi yang melawan radikal bebas untuk mencegah penuaan awal.

Bee Venom - Kulit menegang seolah bertindakbalas terhadap sengatan lebah. Hasilnya kulit menjadi lebih anjal.

Dalam setiap rangkaian produk Safi Rania Gold Beetox ini ada beberapa fungsinya yang tertentu dalam perlu digunakan mengikut cara yang betul bagi mendapatkan kesan yang terbaik. Jom kita ikuti cara penggunaan setiap produk ini dan ketahui apa fungsi setiap produk tersebut.

Langkah 1- Membersih


Permbersih Wajah - Royal Jelly
Formulasi Micor-Foam dan agen antioksidan membersih secara mendalam

Langkah 2 - Menyegar 


Esen Emas Keremajaan - Honey 
Mengunci lembapan sehingga 24 jam dengan Hyaluronic Acid serta menyediakan kulit untuk menyerap produk seterusnya.

Langkah 3 - Merawat


Eliksir Keremajaan - Beetox & Propolis
Beetox, Nano Gold 24k Vitamin C meningkatkan keanjalan 3x, merawat pada lapisan epidermis dan memudaratkan pigmentasi dengan berkesan. 

Langkah 4 - Melembap 


Krim Pelembap SPF25PA++R* - Propolis
Melembap dan mengukuhkan struktur kulit agar tahan sinaran UVA, UVB & InfraRed (IR)

Hasil menggunakan Safi Rania Gold ini telah terbukti secara klinikal dapat membuatkan kulit semakin anjal, meningkatkan kehalusan kulit, memulihkan tona kulit, dan mengurangkan kedutan. Kebanyakan responden yang menggunakan produk ini adalah terdiri daripada kalangan wanita melayu yang berumur antara 25 sehingga 3 tahun yang menggunakan produk selama 14 hari dan lebih. Disamping itu, 87% responden dari pengguna dalam ujian klinikal mengalami pengurangan pigmentasi yang ketara selepas 2 bulan menggunakan produk SRG bersama Eliksir Keremajaan secara berterusan. 


Zya sudah jadi apa lagi yang korang tunggu pergi cepat dapatkan produk Safi Rania Gold Beetox di pasaran sekarang. Produk ini boleh didapati di mana-mana pasaraya atau kedai yang menjual produk kecantikan di Seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut boleh rujuk malumat di bawah. 

Laman Web : www.safi.com.my


You May Also Like

2 Comments