MASAKAN MENJADI MUDAH DENGAN FISH FILLET DARI PACIFIC WEST

by - 09:11

MASAKAN MENJADI MUDAH DENGAN FISH FILLET DARI PACIFIC WEST | Pernahkah anda mendengar jenama produk Pacific West ini? Pacific West ni sebenarnya sudah lama bertapak sejak tahun 1995 lagi dan ditubuhkan di Australia. Produk Pacific West ini telah menjadi kegilaan ramai sehingga ke seluruh dunia dan mereka sentiasa membuat inovasi serta pembaharuan untuk menarik minat ramai pengguna memilih produk mereka bagi dinikmati seisi keluarga. Produk Pacific west ini terdapat di lebih dari 20 buah negara di seluruh dunia dan yang terbaru adalah di Disneyland, Paris, Hong Kong dan juga Shanghai.


Pacific West memilih produk makanan laut sebagai memenuhi permintaan ramai disamping mempelbagaikan cara makanan laut itu. Mereka juga sentiasa memastikan bahawa produk mereka mendapat pengesahan dan dijamin Halal. 

Baru-baru ini, Pacific West telah melancarkan formula baru iaitu Cheezy Fish Fillets pada November yang lalu. Mereka mengutamakan keju dalam produk mereka kali ini dan ia adalah salah satu hidangan yang paling disukai dan diminati oleh  rakyat seluruh dunia tanpa mengira lapisan umur dan masyarakat. Baik orang dewasa mahupun kanak-kanak amat menggemari akan Cheezy terbaru ini. Filet ikan yang bewarna putih yang dicampur dengan premium keju Mozarella, Nacho dan disalutkan dengan satu serbuk roti menjadikan ianya rangup. Ha nampak tak produk Pacific West ni memang menarik dan zya sendiri dah mencubanya. Jom kita lihat beberapa produk dari Pacific West yang telah berjaya menarik minat zya. 


CHEEZY FISH FILLET



First produk yang zya paling suka dan minat ialah Cheezy Fish Fillet la dan fish fillet nie memang kaya dengan keju yang memang sedap dan bagi zya mudah sebab zya jenis suka makan masakan bergoreng dan ianya sangat senang, mudah, dan cepat. Sesuai la bagi sesiapa yang kekurangan masa dan kadang memerlukan makanan segera dan cepat dimasak. Makanan ini sesuai dimasak dan dinikmati oleh seisi keluarga. Seterusnya terdapat juga produk lain seperti Tempura Fish Fillet, Oven Baked Fish Fillet serta Calamari Ring dan korang boleh memasak mengikut citarasa korang sama ada ingin digoreng makan dengan sos ataupun diubah mengikut resepi yang korang suka.

TEMPURA FISH FILLET 



CALAMARI RINGS



OVEN BAKED FISH FILLET 


Oven Baked Fish Fillet nie korang boleh bakar dan zya suka tambah kepingan cheese diatasnya dan ditambah pula dengan sayur coleslow nie memang sedap sangat. Ini gaya zya dan kalau korang ada resepi korang sendiri korang boleh cuba dan pelbagaikan cara masakan. Sekiranya korang inginkan resepi dan cara masak produk Pacific West ini di sini Resepi. Pelbagai menu hasil dari produk Pacific West ada disediakan di sini dan korang boleh cuba ataupun korang boleh cipta sendiri menu anda dan setelah itu boleh join Contest yang dianjurkan oleh Pacific West dan memenangi hadiah utama ke Paris dan hadiah kedua percutian ke Bali. Wow Paris dan Bali lagi tu sapa tak nak zya pun teringin juga nak menang ke Paris dan Bali.



So, apa tunggu lagi jom semua beli produk Pacific West dan memenangi hadiah percutian ke Paris dan Bali. Segala maklumat lanjut korang boleh rujuk di sini. 


KUALA LUMPUR
No.2, Jalan Kempas,
Rawang Food Industrial Park, 48000 Rawang, 
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.
Tel: (603) 6093 1861
Fax: (603) 6093 1871


PENANG
4402, Jalan Chain Ferry,
12100 Butterworth, Malaysia.
Tel: (604) 331 7788
Fax: (604) 323 7799


official website: www.pacificwestfoods.com 
Facebook page: PACIFIC WEST



You May Also Like

1 Comments