SERUM SWISSVITA MAMPU MENGEKALKAN KECANTIKAN KULIT WAJAH ANDA

by - 10:02


Hai semua baru-baru ini zya diperkenalkan dengan satu produk dari Swissvita yang mana ia mengeluarkan banyak produk dan antaranya ialah serum. Serum sekarang menjadi trend di mana setiap wanita wajib mempunyai sekurang-kurannya satu jenis serum bagi merawat kulit sama ada kulit wajah bermasalah ataupun tidak. Jadi di sini zya nak cerita dengan korang jenis serum daripada Swissvita. 

Swissvita Micrite 3D All Use Anti-Spot Serum


Serum ini digunakan khas untuk tempat tertentu sahaja dan ia sesuai digunakan sekiranya di muka korang terdapat binti-bintik, parut jerawat atau tona kulit yang tidak sekata. Cara penggunaanya korang hanya perlu picit sedkit sahaja dan sapukan pada tempat yang bermasalah. Penggunaan untuk serum ini akan menjadi jimat kerana ia tidak melibatkan keseluruhan wajah anda. Kandungan vitamin C yang terdapat di dalam serum akan mampu mencerahkan kulit wajah anda.

Harga untuk serum ini ialah RM130 untuk 15g 

Untuk membeli Klik Sini

Swissvita Micrite 3D All Use Whitening Serum


Serum ini nampak seakan sama dengan serum anti spot tadi cuma beza dia sedikit panjang dan warna dia agak cerah dari yang tadi. Serum ini adalah sesuai untuk wajah yang tidak mempunyai sebarang masalah dan ia adalah untuk memutihkan kulit serta menghidrasikan kulit wajah kita. Serum ini tidak berminyak dan ia akan menyerap terus ke kulit wajah kita. Penggunaan serum ini boleh dilakukan dua kali sehari. 

Harga untuk serum ini ialah Rm130 (30g) sama seperti serum di atas.

Untuk membeli Klik Sini

Swissvita Mandelic Acid Perfect Ratio Complex Serum


Serum ini disediakan dalam bentuk botol dan ia sesuai digunakan untuk membuang sel-sel mati di kulit wajah kita serta ia dapat membantu menutup liang pori di kulit wajah. Sekiranya kulit korang kering dan mengelupas jadi serum ini bertindak untuk melembapkan kembali kulit wajah kita serta memberi anti-oksigen. 

Harga untuk serum ini ialah RM110 untuk 50ml.

Untuk membeli Klik Sini

Untuk membezakan setiap serum di atas di sini zya pamerkan untuk korang warna yang diwakili bagi setiap serum tersebut. Korang boleh melihat sendiri perbezaan setiap serum ini dan sekarang tengah ada promosi sekiranya korang membeli dengan harga lebih daripada RM350 korang akan mendapat diskaun sebanyak RM50 dengan menggunakan kod ini ROSESLOVESWISSVITA. Jadi jangan lepaskan peluang ini cepat-cepat dapatkan dan miliki setiap serum yang diceritakan. Untuk menjimatkan penggunaan serum-serum ini korang boleh picit atau titiskan sedikit sahaja di atas tangan kemudian sapukan pada wajah anda. 


Sebarang maklumat lanjut korang boleh terus ke Facebook Allyoung beauty & health Malaysia atau lawati laman web www.allyoung.my






You May Also Like

1 Comments