PASTIKAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB MENJADI PILIHAN ANDA

by - 20:01


Minyak Herba Asma Mujarab kini semakin mendapat tempat di hati pengguna dengan keberkesanannya dalam menjadi penawar kepada asma, lelah dan batuk. Minyak ini adalah sesuai digunakan untuk seisi keluarga bila mana kita yang seringkali batuk makan ubat tidak lega jadi ini adalah alternatif lain untuk kita selain makan ubat. Zya sendiri bila batuk akan sentiasa berlanjutan batuk itu jadi lepas saja dengar mengenai zya berminat untuk menggunakannnya. 

Image may contain: 1 person
Kandungan yang digunakan dalam Minyak Herba Asma Mujarab ini adalah terdiri daripada minyak zaiton, minyak kelapa dara, minyak habbatus sauda serta ramuan herba-herbayang terpilih. Bahan-bahan yang digunakan adalah selamat untuk digunakan dan ianya tidak panas dan amatlah sesuai untuk digunakan untuk bayi, kanak-kanak serta orang dewasa.Cukup kata minyak ini sesuai digunakan untuk semua lapisan masyarakat dan seisi keluarga kita kerana ianya adalah HALAl dan selamat untuk digunakan. 

Tetapi korang semua kena berhati-hati apabila ingin membeli produk ini kerana di pasaran sekarang terdapat banyak produk tiruan yang seakan-akan sama dengan Minyak Herba Asma Mujarab ini. Sebelum membuat pembelian korang kena pastikan dulu produk itu benar-benar original atau tidak. Jadi di sini zya kongsi dengan korang beberapa perbezaan antara produk original dan tiruan yang ada di pasaran. 


PENTING: Untuk pengetahuan, kami di MHAM tidak pernah sesekali menukar total design labeling pada botol kami dan kami juga TIDAK PERNAH menggunakan nama "Minyak Herba Asmak Mujarab". Harap maklum dan sekarang ini ada syarikat lain yang menggunakan teknik pemasaran secara besar-besaran untuk mengaburi dan mengelirukan pada pelanggan dengan mengatakan kami telah bertukar label pada botol dan nama. Diingatkan sekali lagi, kami tidak pernah menukar label dan nama. 

Petikan di atas adalah pengakuan dari pihak syarikat Minyak Herba Asma Mujarab sendiri dan selain itu korang boleh kenal pasti produk tiruan dengan melihat:

HOLOGRAM, QR CODE & NOMBOR SIRI YANG DILEKATKAN DI BELAKANG BOTOL.






Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website Minyak Herba Asma Mujarab. Untuk mendapatkan kepastian boleh hubungi HQ bahagian pemasaran 013 480 6787 (En. Hafis). 


 Testimoni dan pengalaman pengguna terhadap Minyak Herba Asma Mujarab

Ini adalah cerita benar dan bukan cerita kosong apabila dikatakan Minyak Herba Asma Mujarab Ori ini memberi kesan yang baik dalam membantu kualiti kesihatan para pengguna. Apabila setiap hari mendapat maklum balas yang sangat baik hasil dari perkongsian pengalaman menggunakan produk ini. 

Image may contain: 1 person


No automatic alt text available.


No automatic alt text available.

Image may contain: 1 person, text

Image may contain: text

Terdapat banyak lagi testimoni yang diberikan oleh setiap pengguna terhadap produk ini dan jika anda ingin melihat lebih lanjut boleh terus ke facebook page SINI atau untuk pembelian boleh pergi  terus ke :- 

Encik Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)

You May Also Like

0 Comments