ELLVITA | REVOLUSI BARU SUSU KAMBING

by - 01:36


Korang masih tercari-cari produk yang paling “trending” sekarang ni? Tercari-cari produk yang sesuai untuk seisi keluarga, sedap, lazat dan berkhasiat? Ellvita lah jawapannya! Ellvita mengeluarkan empat jenis produk yang berkualiti serta bertaraf antarabangsa. Ia telah diiktiraf serta diyakini kesedapan serta khasiatnya oleh pelbagai lapisan pengguna VVIP, dan sedang meningkat popularitinya di kalangan masyarakat awam kerana keunikan dan kesan positif penggunaannya.

Ellvita yang terkenal dengan tagline “Hadiah Terbaik Buat Dirimu” merupakan syarikat milikan penuh orang Islam dan Bumiputera. Proses pengilangan mereka juga berteraskan aturan Islam dan Halal 100% serta suci tanpa ragu-ragu. Kepakaran mereka ini adalah dalam merevolusikan susu kambing dan makanan sunnah ke tahap citarasa VVIP yang bertaraf antarabangsa dan dirumuskan secara sainstifik. Bahkan mereka juga mendapat nasihat dan perundingan dari Doktor Perubatan dalam menghasilkan formulasi Ellvita.


Revolusi baru susu kambing yang dibawa Ellvita ini, kini semakin dikenali ramai serta mendapat permintaan tinggi dari VVIP, golongan profesional, ahli sukan, belia, gadis muda, ibu hamil dan ibu menyusukan anak, kanak-kanak dan bayi seawal usia 6 bulan. Selain itu, produk ini juga menjadi pilihan utama warga emas, dan ia sebenarnya sesuai untuk semua lapisan masyarakat tanpa mengira usia dan jantina. Ellvita adalah produk yang berkualiti tinggi tetapi dengan harga yang mesra pengguna serta sangat berkhasiat dan sungguh sedap.

Ellvita mempunyai 3 jenis produk susu kambing serta satu produk Energy Booster. Tiga produ susu kambing tersebut ialah terdiri daripada 3 jenis perisa yang berlainan.  dan produk yang direvolusikan oleh Ellvita  ialah:-

1. PREMIUM BERRY 


PREMIUM BERRY adalah satu-satunya produk kesihatan dan kecantikan diformulasi menggunakan susu kambing bersama buah-buahan sunnah dan ekstrak semula jadi buah-buah beri serta dilengkapkan lagi dengan beberapa kandungan bahan aktif semula jadi seperti kolagen, astaxanthin, applephenon dan sakura. Semua bahan yang digunakan ini bermutu tinggi dan mahal, tetapi harga yang ditawarkan kepada pengguna adalah sangat mampu milik dan setaraf produk kesihatan dan kecantikan antarabangsa. Ia boleh digunakan oleh wanita dan juga kaum lelaki yang mempunyai pelbagai fungsi bagi tujuan membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia.

Menariknya PREMIUM BERRY ini adalah kerana semua bahan semula jadi yang digunakan bagi penghasilan produk ini diadunkan bersama susu kambing, yang secara saintifiknya juga merupakan susu kedua terbaik di dunia selepas susu ibu. Rasanya sangat sedap, unik dan tidak berbau hamis seperti kebiasaan produk susu kambing lain. Uniknya juga produk PREMIUM BERRY ini, ia menjadikan susu kambing sebagai asas adunan atau basic ingredient

Menakjubkan, kesan positif yang terjana hasil dari pengambilan produk ini makin terkenal dan menyedarkan dunia bahawa susu kambing serta bahan makanan sunnah jauh lebih hebat dan positif kesannya pada membina tubuh badan yang anggun. Boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais. Jadinya, produk ini merupakan produk kesihatan dan kecantikan yang pertama kali diadaptasikan menggunakan susu kambing sebagai asas bersama bahan-bahan makanan sunnah sebagai produk premium bagi kegunaan kesihatan dan kecantikan yang mampu memperbaiki kesihatan dan kecantikan dari dalam badan manusia serta menjelmakan keindahan tubuh badan yang lebih anggun dan memberikan keyakinan pada penggunanya.

2. VACHOC PLUS 10


VACHOC PLUS 10 ini adalah merupakan susu kambing yang di adunkan bersama campuran 10 ekstrak semula jadi dengan adunan ekstrak Vanila dan Coklat yang memberi rasa gabungan vanilla & coklat yang sangat sedap. Susu kambing berkualiti tinggi dari Holland di adunkan bersama campuran sembilan bahan makanan sunnah iaitu Kurma, Kismis, Badam, Safron, Delima, Habbatussauda, Zaiton, Buah Tin, Manna juga ditambah nilai dengan ginkgo biloba, di sedapkan pula bersama gabungan rasa vanilla dan coklat yang memberikan rasa enak serta penuh berkhasiat. Diperkayakan dengan DHA, juga terdapat omega, multi vitamin, mineral serta kalsium, protein, zat besi serta asid folik. Ianya mempunyai multi fungsi yang baik bagi meningkatkan fungsgi organ dan kesihatan manusia dengan rasa yang sedap. Vachoc Plus 10 juga boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais.

Produk ini diberikan pelbagai pujian kerana ia mengangkat martabat susu kambing dan makanan sunnah setaraf rasa dan keenakan produk yang terdapat di pasaran semasa dan ia sekaligus memberikan kepuasan kepada cita rasa pengguna yang mahukan produk tempatan, produk muslim yang halal tetapi setanding produk di pasaran semasa dari Barat.Pengguna tidak perlu risau, kerana semua produk yang dihasilkan Ellvita ini diformulasi dan di uji secara saintifik serta telah mendapat persijilan Halal, Mesti dan merupakan produk yang selamat digunakan seisi keluarga tanpa ragu-ragu. Ianya sangat enak dan tanpa bau hamis.

3. SUSU KAMBING ASLI (Orgalac)


SUSU KAMBING ASLI merupakan satu produk Ellvita yang diformulasikan untuk memberikan ketulenan susu kambing sebenar, ia direvolusikan oleh Ellvita untuk memberikan khasiat susu kambing yang telah diuji secara saintifik dan diiktiraf kebaikannya oleh pelbagai lapisan masyarakat. Boleh di minum dengan air suam dan dicampurkan ais. Susu kambing Asli Ellvita ini diperkayakan dengan keperluan asas dan nutrisi manusia seperti DHA dan ALA, juga terdapat Omega 3,6,9 dan diperkayakan dengan multi vitamin, mineral serta kalsium, protein, zat besi serta asid folik. Susu kambing Asli keluaran Ellvita ini sangat berkualiti tinggi yang diimport dari Holland serta diformulasikan oleh kepakaran tempatan yang pakar dalam proses penghasilan produk ini secara saintifik. 

Semua bahan utama khasiat yang penting bagi tubuh badan manusia terkandung bersama Susu Kambing ASLI keluaran Ellvita ini. Ianya tulen, asli dan juga teruji secara saintifik dengan penelitian perkilangan yang mencapai tahap antarabangsa serta diiktiraf Halal, Mesti dan ianya Muslim Produk. Boleh diminum semua lapisan usia tanpa perlu ragu-ragu dengan rasa yang enak.

Ellvita kini sedang mengorak langkah maju dan pesat dengan kehadiran ejen Ellvita yang berada di seluruh Malaysia. Penghantara (COD) percuma kepada anda melalui ejen yang berdekatan dengan kawasan pengguna. Penjenamaan baru ini diberi untuk menyelaraskan nama produk mereka di peringkat anatarabangsa yang pada asalnya diberi nama I-sihat tetapi kualiti dan bahan yang digunakan adalah tetap sama dan tidak berubah malah mereka membuat penambahan baru dengan produk Energy Booster seperti G-Storm.


G-Storm 360 ialah satu produk yang dapat menghilangkan gastrik dalam masa seminggu. Rasanya sedap dan tidak berbau hamis. Tambahan pula produk G-Storm ini diperkaya dengan 22 jenis makanan beralkali tinggi yang bagus untuk perut.


Antara Khasiat G-Storm 360 ialah dapat membantu masalah pedih ulu hati, kerap sendawa, badan lemah, pening, muntah dan juga gastrik. Selain itu, terdapat 22 Ramuan dalam produk G-storm dan ianya adalah Organik dan Halal daripada kilang 100% muslim. Antara ramuannya adalah: 

1) Pudina
2) Manna (arabic gum)
3) Habbatus sauda
4) Yogurt
5) Apple
6) Pisang
7) Spinach
8) Badam
9) Aloe vera
10) Brokoli
11) White Kidney Bean
12) Green Tea
13) Carrot
14) Cengkih
15) Kunyit
16) Barley grass
17) Tomato
18) Halia
19) Fenel seed
20) Vitamin F.O.S
21) Susu Kambing
22) Stevia


Ketiga-tiga  produk Ellvita ini terdapat dalam 2 bentuk packaging iaitu:-
1. Pek Besar
Berat 500 gram dan disertakan sudu atau scoop

2. Pek Sachet
20 sachet x 25 gram 
Berat keseluruhan 500 gram

Keistimewaan Ellvita:-
  • Berat bagi kedua jenis packaging ini adalah sama iaitu 500 gram, dan harganya juga sama bagi dua bentuk packaging ini. 
  • Selalunya di pasaran, pengeluar produk lain memberikan harga yang berbeza antara dua jenis packaging ini. Harga bagi sachet selalunya lebih mahal atau berat di kurangkan berbanding bentuk pek besar. 
  • Istimewanya di Ellvita, pengguna akan dapat harga sama dan berat pun sama walaupun berbeza jenis packaging.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk Ellvita ini atau untuk membuat urusan pembelian boleh rujuk maklumat di bawah:-

Website : www.ellvita.com.

Facebook : Ellvita Susu Kambing HQ

Instagram :  ellvita_susukambing_official

Hotline : 019 2020 911


You May Also Like

9 Comments