KOLEKSI HEADER MISS ZYAROSES

by - 01:06

ASSALAMAUALAIKUM!!!!!

Hye uollsss kat sini zya nak share sikit dengan korang idea-idea untuk header blog. Semua nie koleksi zya sendiri dan ada juga yang zya buat untuk blog sahabat zya lady yana. Meyh la tengok kot korang boleh buat ia sebagai idea untuk header baru korang ker.



header 1
header 2
header 3
header 4
header 5


Header yang dekat atas nie semua dekat blog zya yang lama. Masa nie zaman baru  nak belajar kerja edit mengedit so agak kebudak-budakkan la sikit.hahahha tapi blog tu pun zya dah remove so yang dekat bawah nie header yang terbaru juga zya guna tapi masih juga tercari identiti sendiri sehinggalah header yang ke 10 baru zya rasa sesuai dan kena dengan identiti zya sekarang dan dekat 3 bulan guna.




header 6

header 7

header 8

header 9
header 10

Demikian koleksi header untuk blog zya dan yang bawah nie semua header blog untuk sahabat zya. Ada banyak lagi zya buat untuk dia tapi entah zya letak mana tak jumpa pula. So yang nie ja zya dapat tunjuk dan semua nie hasil idea owner blog tu snediri. Header yang last sekali tu header yang terbaru zya buat. hehehe Kalau zya free nanti zya akan buka untuk tempahan header kat korang semua tapi kena tunggu zya cuti semester dulu la yer. Kalau request sekarang nie memang tak sempat buat pun. Assignment pun banyak lagi tergendala dengan tinggal lagi sebulan lebih nak final exam. So berharap korang sabar la menunggu hari tu yer. K la jemput la mencuci mata tengok header nie semua yer.

header 11

header 12

header 13




SEKIAN!!!!!!








You May Also Like

2 Comments