FARAH FAFA KITTY SHAWL - REVIEW

by - 00:43

ASSALAMUALAIKUM!!!!

Hai uollss semua buat apa tu, memandangkan cuaca yang kurang baik dan berjerebu jadi lebih baik kita lepak di rumah dengan membuat entry terbaru. Hari ini zya nak buat entry mengenai Farah Fafa Kitty Shawl yang memang cantik dan sangat selesa untuk dipakai. Kalau korang nak bersukan pun sesuai pakai sebab kain dia sangatlah menyerap peluh dan tidak panas. Zya bukan cakap kosong yer sebab zya sendiri dah beli dan cuba. Hokey sesiapa yang peminat Hello Kitty plus pinky lovers tu memang akan jatuh cinta kalau tengok termasuklah zya salah sorang daripadanya. Sekali tengok terus order takut nanti habis melepas la ceq. Actually dia ada banyak warna tapi zya memilih yang berwarna pink terang. Meh la kita usha lagu mana shawl tu sebenarnya. 



Ha ini dia Farah Fafa Kitty Shawl yang zya dok sibuk cerita tu. Lawa kan, selain itu shawl nie ada banyak warna lagi contohnya warna coklat, pink muda, merah dan biru. 










Ada yang berminat tak? Meh-meh nak bagitau kalau korang berminat nak shawl nie boleh la PM dekat sis farah nie. Macam mana nak PM erkkk?? Korang semua boleh PM sis farah dekat sini Farah Fafa. Selain itu, sis nie juga ada jual instant shawl, buat henna, makeup dan mempunyai butik sendiri yang bernama Eksotik Collection. (jangan lupa like sekali yer). 

Zya dok usha juga sis nie mekaup pengantin-pengantin memang cantik sangat. So nanti kalau zya nak kawen boleh la amik sis nie makeup zya. hahahahaha (suka sangat verangan.Study tak habis lagi)  Okey la kan kita beri sokongan kepada bangsa kita dalam dunia business nie. Kalau bukan kita yang nak sokong bangsa sendiri sapa lagi kan. Ayuh cepat g la usha page dia mana tau ada yang bekenan di hati nak pilih sis nie sebagai MUA korang time bertunang, nikah, dan majlis resepsi nanti ker. Oh sebelum tu nak bagitahu sis Farah nie juga adalah salah seorang finalis Pencarian Wajah Aura White. 


Cantikkan orangnya


Eh lupa pula nak selitkan gambar zya bergaya dengan Farah Fafa Kitty Shawl nie.Meh la usha sikit gambar zya yang tak seberapa nie. Almaklumlah lilit time nak pergi kelas memang hentam saja la asalkan terlilit dan terbelit kalau tak mau ketinggalan nak pergi kelas. 


sory gambar guna henset murah jer.hihi


acah-acah go pro terus jadi besar kepala kita



SEKIAN!!!









You May Also Like

2 Comments