Welcome to my corner

by - 07:58

Assalamualaikum hye uollss.
Saya masih new blogger kat sini untuk  berjinak-jinak dalamm dunia blogger. Hakikat yang sebenarnya saya mula terjebak dalam dunie blogger nie adalah sebab terpengaruh dengan sorang hakak nie dia buat blog cantik sangat walaupun simple dan saya pun mula belajar sedikit demi sedekit kalau ada ternampak kekurangan tu harap dapat la membantu erkkk. Lagipun saya buat blog nie dah macam diary saya sendiri untuk menghilangkan masa lapang yang terluang tu. 

Jom saya perkenalkan diri saya dulu biar uollss dapat mengenali si empunya blog nie kan.hehehe.Nama diberi Rosmazyatul Akma dan nak panggil akma boleh zya pun boleh, glamour sikit kan..ahakkss. Saya ada 2 beradik dan saya anak sulong dan ada seorang adik lelaki yang kuat buli hakak dia nie.huhuhu almaklumlah kaum hawa kan seorang yang lemah tapi kadang-kadang kalau dah kamcing sangat terlebih rapat pulak.hahaha tapi orang begitulah adik beradik bergaduh macam mana pun air yang dicincang tak akan putus punya.yer dokkk??? mestilah yer kan.....hehehe.

Actually saya ni Hello Kitty lovers, so ada tak yang pembaca ni hello kitty lover macam saya juga. Boleh kita berkongsi hobi bersama-sama kan.Mula terjebak dengan hello kitty nie sejak berminat warna pink dan bila terlihat hello kitty majoriti semua barang dia warna pink dan super duper cute sangat.Dari situ la bermulanya dunia hello kitty saya.Ok nanti di next entry saya akan cerita lebih lanjut lagi tentang hello kitty ni bila ada kelapangam la yer.Selamat berkenalan dan selamt menerjah dunia diary saya.



~zyaroses~

You May Also Like

0 Comments