MY CONVOCATION DAY 2014

by - 08:29

ASSALAMUALAIKUM!!!!


Tanggal 9 November 2014 merupakan hari yang bersejarah dalam hidupku. Hari yang ditunggu-tunggu setelah berhempas pulas selama 2 tahun setengah pengajian dalam Diploma in Administrative Management Universiti selangor (UNISEL). Semua ini adalah hadiah buat mak dan abah aku diatas perngorbanan mereka bersusah payah menghantar aku. Pelbagai onak duri, pahit manis yang banyak aku lalui sepanjang pengajian aku. Di sini aku mula belajar untuk berdikari jauh dari family. Tapi alhamdulillah aku ada kawan-kawan yang sangat caring dan family diaorang sangat baik dengan aku. Tiada apa yang mampu aku lakukan selain mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka. Aku bersyukur kerana aku mempunyai family, sahabat, lecturer yang banyak membantu dan menolong sehingga tamatnya pengajian. 




BERLANGSUNGNYA MAJLIS PENYERAHAN DIPLOMA
 OLEH NAIB CANSELOR.



SESI BERGAMBAR BERSAMA FAMILY TERCINTA.
 FAMILY ADALAH SEGALA-GALANYA. TANPA 
 MEREKA TIADA AKU SAMPAI KE TAHAP NI.


Sebelum nama dipanggil tangan seperti berada di dalam petisejuk. Malu dan takut bersatu menjadi satu. Saat melihat pelbagai gaya daripada penerima sebelumnya.  Bagaimanakah aku nanti.? Tetapi apabila nama di panggil aku berjalan dengan seyakin yang boleh. Ala.. takkan dah nak ambil sijil diploma baru rasa takut sedangkan selama dua tahun setengah untuk mendapatkan diploma tersebut tidak pulak berasa takut dan gentar. Segala rintangan dan dugaan di tempuh dengan penuh keyakinan. Dan sekarang masanya engkau berasa bangga dengan diri sendiri. Itu perkara yang aku terapkan di dalam hati untuk membuang perasaan takut dan gementar semasa di atas pentas.Itulah saat yang paling manis dalam hidupku.Naik ke pentas dengan ditonton oleh beribu-ribu orang di dalam dewan. Akan ku kenang sampai bila-bila saat seperti ini. Jom kita terjah memory-memory aku bersama sahabat-sahabat tersayang meraikan hari kegembiraan dan kejayaan kami.



OK GAMBAR BERSAMA SAHABAT-SAHABAT SEPERJUANGAN.



GAMBAR NIE ADALAH AKU BERSAMA DENGAN HOUSEMATE AKU..



 



 GAMBAR SEBELAH KIRI BERSAMA SAHABAT AKU DARI SEKOLAH MENENGAH LAGI,THANX COZ COMING.KANAN PULA ADALAH SAHABAT BAIK AKU DULU KINI DAN SELAMANYA.







Now we olls done as a graduation from Unisel Shah Alan in Diploma in Administartive Management.(cewah tetiba keluar loghat owg putih nie...hahahaha) Ok sekian saja entry saya untuk kali ini. Dah lama tak buat entry nie baru berkesempatan dan hope lepas nie boleh selalu post seribu satu cerita kan...hahhaha bubye uolls.



NIE ADALAH VIDEO ISTIADAT 
KONVOKESYEN UNISEL YANG KE-9 SIDANG KE-4 2014


~zyaroses~

You May Also Like

1 Comments