Kenapa Kitsui CocoXslite Menjadi Pilihan?

by - 00:51



Kitsui CocoXslite..... Apa tu? Produk apa tu? Ha mesti dalam kepala korang tertanya-tanya macam ni kan? Ok kalau korang yang pernah mengikuti cerita aku di blog mesti korang pernah baca pasal aku guna produk kitsui ni. Aku memang pengguna tegar produk Kitsui dan kali ini aku cuba produk yang terbaru pula dari mereka iaitu Kitsui CocoXslite. Produk ini bagus untuk korang yang ingin mengawal selera makan kerana ia akan memberi korang rasa yang kenyang yang lebih lama serta dapat kurangkan berat badan. 

Antara Bahan-bahan Yang Terdapat Dalam Produk ini:- 

  • L-Carnitine
  • Konjac
  • Coco

Fungsi bahan-bahan ini adalah untuk mengurangkan berat badan,membakar lemak berlebihan, meningkatkan metabolisme, menyekat selera makan berlebihan, membuang toksin dalam badan.

Kelebihan Produk Kitsui?

  1. Kesihatan- Pembungkusan sachet yang dapat dihibdari dari kuman untuk masuk. 
  2. Kualiti- Denaturasi takkan berlaku dengan 1 hidangan per sachet. 
  3. Segar-Penduaan sachet bukanlah prosedur yang mudah
  4. Vitamin & Minerals - Komposisi bahan seimbang seperti yang dituntut. 
  5. Sachet powder-serbuk dan air mudah serang dalam keadaan sistem badan kita. 
Jadi disebabkan inilah produk Kitsui selalu menjadi pilihan hati aku. Dengan harga mampu milik iaitu RM2.38 / sehari korang dah mampu mengawal selera makan yang kadangkala macam bela saka saja. 



Cara Penggunaan: 

Campurkan 1 sachet ke dalam bekas berisi air 150ml dan korang goncangkan serta teruskan minum. Rasa sangat sedap dan tidak terlalu manis. Korang boleh rujuk video di bawah. 




Kitsui juga telah banyak memenangi pelbagai anugerah di peringkat antarabangsa.



Produk ini diyakini halal, bersih dan selamat untuk digunakan dan korang boleh dapatkan di Watsons dan Guardian yang berdekatan. 



Korang juga boleh lihat testimoni-testimoni berikut untuk mengetahui feedback dari penggunan yang telah menggunakan produk kitsui ini.






Kitsui adalah produk Terbaik Untuk Anda. Jom Nikmati 5% diskaun  : Promo kod “ KITSCOCO “ di shopee mall.

Instagram 

https://instagram.com/kitsuimalaysia 

Facebook : 

https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/ Tik Tok : 

Tiktok: 

https://vt.tiktok.com/ZSJefYjJy/ 

Shopee : 

https://shopee.com.my/kitsui.my.hq?smtt=0.0.9 Website : 

Website:

https://kitsui.com.my/

Link shopee mall:

https://shopee.com.my/universal-link/product/100810671/4917913696?deep_and_web=1&smtt=0.10030485 1614836719.9&smtt=9&utm_campaign=s100810671_ss_my_othr_cocomarchbloggersx12&utm_content=coco


#Kitsui #Kitsuimalaysia #Kitsuilovers #kesehatan #watsonsmalaysia #guardianmy #cocoxslite


You May Also Like

0 Comments

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe