Adakah Kitsui Bahaya?

by - 19:20


Kecantikan dengan seorang wanita memang sukar untuk dipisahkan kerana ianya telah termaktub di dalam hati seorang perempuan yang sentiasa menginginkan diri sentiasa cantik dan yakin di hadapan orang lain. Jadi untuk mencari produk kecantikan yang sesuai ini perlu dititiberatkan kerana kita tidak boleh mengambil produk yang sembarangan. Jadi untuk produk yang bakal aku kongsikan ini aku sangat rekeman kerana produk ini berada di dalam pasaran Farmasi Watson dan juga Guardian di Malaysia. Jadi korang tak perlu ragu-ragu lagu. Jom aku kongsikan apa itu produk Kitsui dan adakah produk ini merbahaya?


Produk kecantikan Kitsui adalah produk jenama tempatan yang telah bertapak di pasaran tempatan lebih dari 20 tahun. Kesemua produk yang berada dibawah jenama Kitsui telah melalui dan lulus dalam ujian keselamatan dan juga ujian makmal. Selain itu mereka juga, telah mendapat sijil halal dari kilang yang bertaraf GMP sebelum di pasarkan kepada orang ramai melalui Farmasi Watsons & Guardian yang terkemuka di Malaysia .
 

 Antara kandungan di dalam produk-produk kitsui terdiri daripada bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan kaya dengan vitamin dan mineral yang sesuai untuk golongan lelaki dan wanita. Kitsui ini adalah sejenis makanan tambahan dan makanan tambahan Kitsui ini bukanlah kategori ubat-ubatan. Ianya berfungsi untuk memberi nutrisi ke atas badan seseorang kerana bahan uatamanya terdiri dari makanan harian kita seperti buah-buahan dan sayur-sayuran. Korang tidak perlu risau, kesemua produk keluaran Kitsui adalah bebas daripada bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik dan bahan  larangan  yang mengganggu hormon dan kesihatan badan. Sekarang aku nak kongsi beberapa produk dari Kitsui yang mana mampu membantu korang untuk mengatasi beberapa masalah seperti melancarkan sistem pencernaan, memberi kecergasan, mengelakkan perut buncit, bau badan, mulut berbau dan sebagainya. 


1. Korean Whitie Plus Tomato
  • Antara produk pilihan di Farmasi Watson dan Guardian diseluruh Malaysia.
  • Makanan tambahan ini diperkaya dengan Vitamin A, C dan zat besi yang mampu membantu kulit kusam dan berminyak menjadi lebih segar dan bersih
  • Bahan utamanya ialah tomato yang dipanggil raja anti oksida dan di pilih serta dilabelkan sebagai Superfood oleh Times Magazine.
  • Selain tomato, ia turut mengandungi Camu-camu yang juga kaya dengan antioksida dan mampu meningkatkan pembetukan kolagen menjadikan kulit lebih cerah hanya dalam tempoh 7 hari sahaja
  • Jangan risau, Korean White Plus Tomato bebas bahan pengawet, gluten, GMO,alergen, antibiotik dan bahan yang boleh mengganggu hormon.

2. Kitsui Bellos Fibre

  • Berfungsi untuk mengekalkan kecergasan badan dan membantu masalah pencernaan.
  • Diperbuat daripada buah Epal, Kiwi, Oren, Avocado, Tomato, Lemon, Nenas dan Sena
  • Formulasi bahan-bahan ni membantu mengelakkan masalah perut buncit dan kegemukan disebabkan kandungan seratnya yang tinggi.
  • Masalah pencernaan bukan sahaja memberi kesan kepada perubahan fizikal malah boleh menguragkan keyakinan diri kerana timbulnya masalah-masalah lain seperti bau badan, bau mulut, cepat letih dan tahap metabolism menjadi rendah.
  • Bellos Fibre bukan sahaja berkesan, malah ia tidak mengandungi bahan pengawet, pigment, gula tambahan dan mengandungi bahan yang boleh mengganggu sistem hormone.
  • Berikut ialah bahan utama yang terkandung dalam bellos Fibre.
  1. Acacia Gum – mengandungi serat prebiotic yang mengekalkan sistem usus serta melancarkan sistem penghadaman
  2. Apple – Mengandungi Catechin –yang membantu meningkatkan kadar metabolism badan
  3. Senna mengandungi Sennosides yang membantu merangsang pergerakan usus.
  4. Epal, Kiwi, Oren, Avocado, Tomato, Lemon, Nenas pula buah-buahan yang mempunyai kadar serat yang tinggi dan kaya dengan pelbagai vitamin yang mengekalkan tahap hidrasi dalam tubuh badan mengekalkan tahap hidrasi dalam tubuh badan
Kenapa Kita Perlu Pilih Produk Kitsui?

               Korang juga boleh rujuk link ini untuk maklumat pasal produk Kitsui ->> Klik

Cara pengambilan adalah seperti berikut:
 

1. Kitsui Bellos Fibre

Campur 1 paket (15grams) ke dalam 150ml air suam, goncang sehingga larut dan minum serta merta selepas penyediaan. Minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. Amalkan sehari 1 paket sebelum makan malam atau sebelum tidur. Goncang sehingga larut sebelum tidur.

2. Korean Whitie Plus Tomato

Campur 1 paket (5grams) ke dalam 100ml air suam, goncang sehingga larut dan minum serta merta selepas penyediaan. Minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik. Amalkan sehari 1 paket selepas sarapan atau sebelum tidur. Goncang sehingga larut sebelum tidur.

Korang boleh rujuk video di bawah untuk mengetahui maklumat pasal produk dengan lebih dekat dan juga video cara pengambilan.
 

Sekiranya anda menyusu, sedang mengambil ubat,hamil, kemungkinan hamil atau ada sebarang alahan, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan. Jika korang berminat korang boleh dapatkan produk ini di Watsons atau Guardian yang berdekatan dengan korang. Korang juga boleh rujuk video di bawah ini dengan lebih lanjut dan mudah faham mengenai produk Kitsui ini yang menjadi produk kesihatan dan makanan tambahan untuk badan kita. 

Bagi yang berminat untuk membeli Kitsui boleh dapatkan di Watson, Guardian dan di atas talian. Harga mampu milik produk Kitsui hanyalah

 

KITSUI KOREAN WHITIE PLUS TOMATO

HARGA JUALAN >> RM38.80

KITSUI BELLOSS FIBRE

HARGA JUALAN >> RM38.80


Korang boleh dapat KITSUI KOREAN WHITIE PLUS TOMATO dan KITSUI BELLOSS FIBER di seluruh Farmasi Watson dan Guardian. Nak jimat lagi, korang boleh gunakan promo kod “KITSKULIT” untuk mendapatkan diskaun sebanyak 12% hanya di Shopee KITSUIMALL.



Untuk maklumat lanjut tentang Produk Kitsui korang boleh layari:









You May Also Like

0 Comments