PORTAL JAWATAN KOSONG 2020 YANG PATUT ANDA LAWATI.

by - 08:05



Jumlah pengangguran di negara kita kini semakin meningkat dan ditambah pula dengan masalah penyakit berjangkit yang telah melanda negara kita dan seluruh dunia ini membuatkan ramai yang kehilangan tempat kerja. Jadi ianya membuatkan peluang pekerja menjadi terhad dan sukar untuk dicari Jadi korang boleh baca cerita yang aku nak kongsi dengan korang ni sampai habis. Ianya berkenaan saya portal yang korang boleh mengetahui pelbagai maklumat mengenai pekerjaan. 

Portal yang aku maksudkan itu ialah Portal JAWATAN KOSONG iaitu portal yang mana mereka menyiarkan pelbagai jenis pekerjaan yang ada di seluruh Malaysia. Jawatang kosong yang terlibat di dalam portal adalah terdiri daripada syarikat-syarikat dari kerajaan dan juga swasta. 

Portal ini akan berkongsi mengenai iklan jawatan kosong yang terkini di Seluruh Malaysia dan mereka juga turut mamaparkan cara-cara untuk korang memohon pekerjaan tersebut. Selain itu, terdapat juga syarat-syarat kelayakan yang mana korang boleh semak sama ada ianya bersesuaian dengan kelulusan anda mahupun tidak. 

Sebagai contoh sekiranya korang tinggal di daerah Kuantan dan mahu mecncari kerja di daerah berkenaan, korang boleh terus pergi di portal Jawatan Kosong Kuantan. Dengan cara ini korang dapat mengecilkan skop pencarian korang di kawasan yang korang kehendaki dan ingin memohon sahaja. Begitu juga bagi korang yang tinggal di kawasan dan daerah lain korang boleh menaip nama tempat dan negeri yang korang inginkan. 


Sekiranya korang ingin memohon jawatan kosong di dalam Polis Diraya Malaysia (PDRM), korang boleh sentiasa ikuti laman portal E-Pengambilan PDRM  untuk mendapatkan maklumat dan jawatan-jawatan di dalam PDRM yang terkini. Semua maklumat dan syarat-syarat kelayakan akan dipaparkan di dalam portal ini jadi korang tidak akan ketinggalan sekiranya korang sentiasa membuka portal jawatan kosong ini. 

Jadi jangan lepaskan peluang dan rezeki yang ada ini untuk korang mencari rezeki. Diharapkan dengan sedikit perkongsian ini akan memberi manfaat dan pengetahuan kepada korang untuk mencari rezeki. Terima kasih kerana sudi membaca sehingga ke akhir perkongsian aku ini. 

Sekian. 









You May Also Like

1 Comments