Tidur Menjadi Selesa dan Berkualiti Bersama Getha

by - 08:45


Salam sejahtera. 

Baru-baru ini aku baru habis selesai satu majlis dan majlis apa itu nanti aku cerita dekat entri lain ya. Habis saja majlis tu badan aku jadi letih satu badan dan dalam pada tu aku terpikir untuk cari satu bantal baru, yang selesa dan mampu memberi tidur yang sangat berkualiti. Jadi kebetulan aku dapat tahu Getha ni ada ciri-ciri yang aku mahu. Terus la aku grab dua tiga eh eh bukan dua tiga tapi empat biji terus dari website www.getha.com. Hehehe perempuan kan kalau boleh borong dia lupa diri kejap. 

Sekarang aku nak berkongsi dengan korang ciri-ciri yang terdapat pada bantal yang aku dah dapatkan di website Getha ni. 

Galaxy Latex Pillow + Body Latex Pillow 
Antara ciri-ciri kedua-dua bantal ini ialah: 

Galaxy Latex Pillow 
GETHA adalah 100% Natural Latex Award "S" Latex Pillow yang mana ia memberikan keselesaan utama dengan menggunakan Plush Luxury Latex. Bahannya adalah 100% Natural Latex yang mana ia akan memastikan tidur kita menjadi selesa serta sihat apabila anda menikmati aroma produk secara semula jadi sepanjang malam. Bantal secara semula jadi ini adalah bersifat Anti Bakteria dan Hypo Allergenic yang mampu menjaga kebersihan persekitaran tempat tidur anda. Ketinggian bantal yang lebih rendah ini menjadikannya sesuai untuk semua peringkat umur terutamanya untuk tidur belakang. Saiznya didatangkan dalam ukuran L 62 x W 37 x H 11cm. Bantal ini sesuai untuk semua peringkat umur, ratakan tulang belakang, dan bagi korang yang lebih suka bantal ketinggian yang lebih rendah.

Body Latex Pillow 

Bantal badan GETHA 100% Natural Latex adalah kegemaran sepanjang masa. Secara tradisional dikenali sebagai "Bolster", GETHA Body Latex Pillow adalah asas untuk tidur dibahagian sisi. Body Pillow secara amnya adalah sesuai untuk digunakan di bahagian lekukan badan korang untuk mengurangkan ketegangan di bahagian belakang dan memberikan sokongan yang terbaik. Ianya didatangkan dalam saiz L 90 x D 21 CM.

Getha Travel Latex Pillow
Getha Travel Latex Pillow 100% Asli adalah bersifat kecil. Reka bentuknya mudah alih yang hebat dari GETHA Travel Latex Pillow membolehkan kita menikmati Lateks Semulajadi yang selesa di mana sahaja korang pergi!Memandangkan aku bercadang untuk pergi travel tidak lama lagi jadi aku terus grab 2 biji terus. Bantal ini didatangkan sekali dengan sarung bantal jenis kapas yang berkualiti tinggi 100%.

Antara Ciri dan Kelebihan GETHA 100% Lateks Asli ini ialah: 

• Beberapa lubang yang terdapat bantal tersebut untuk memudahkan pengudaraan semula jadi dengan unit takungan udara yang memastikan aliran udara segar yang berterusan. Ini membolehkan haba dan kelembapan badan hilang sepanjang tidur korang serta memberikan korang kesegaran dan keselesaan. 

• Produk ini tahan lama dan direka untuk keselesaan yang luar biasa, produk GETHA 100% Natural Latex tidak akan terpenyek dan ianya juga tidak perlu menggosok untuk mengekalkan bentuknya dan ia boleh selama bertahun-tahun. 

• Produk ini telah dibasuh sebelum proses pembuatan untuk memastikan kebersihannya terjamin dengan baik. GETHA 100% Natural Latex mempunyai sifat antimikroba semula jadi yang menghindar daripada tungau, debu dan serta tahan kulat.

• GETHA 100% Natural Latex telah diuji dan bahanya telah diluluskan dan tidak berbahaya mengikut keperluan ECO Eropah. Ia tidak mengandungi toksik, bersifat secara semula jadi, hypoallergenic dan sesuai untuk koang ada alergi dan asma.

• GETHA 100% Natural Latex secara semula jadi sesuai untuk kelengkungan badan, memberikan sokongan anatomi untuk kepala, leher, bahu dan tulang belakang. Sokongan melembutkan titik tekanan dan secara dramatik dapat mengurangkan gangguan tidur.

• GETHA 100% Natural Latex diambil dari sumber semula jadi bumi seperti pokok getah, dan dihasilkan mengikut standard yang tepat. Ianya adalah bersifat mesra alam. 

• Harap maklum bahawa produk GETHA 100% Natural Latex mungkin memerlukan perhatian khusus.

Maklumat produk:
*Sarung: 100% Cotton
*Kandungan: 100% Natural Latex, Poly-Fiber
*Saiz: 40 x 26 cm

Jadi aku sangat berpuas hati dengan ciri-ciri yang terdapat pada bantal-bantal yang aku dapatkan di website Getha ini. Jadi jom cepat-cepat shopping di website Getha dan kornag boleh juga dapatkan produk-produk lain yang ada di dalam website tersebut. Korang boleh klik link di bawah untuk maklumat lanjut. 










 





You May Also Like

2 Comments