BERBELANJA SAMBIL MEMENANGI HADIAH DI PLATFORM SHOPPING ONLINE PG MALL.

by - 07:25

PG MALL BIRTHDAY SALE!
BERBELANJA SAMBIL MEMENANGI HADIAH DI PLATFORM SHOPPING ONLINE PG MALL.


Salam sejahtera semua. Musim PKP nak membeli-belah pun susah dengan banyak SOP yang perlu dipatuhi dan kadang terpaksa menunngu lama beratur untuk sampai giliran kita. 

Jadi aku lebih memilih dengan shopping secara online tanpa perlu beratur panjang dan sebagainya. Di sini aku nak kongsi dengan korang satu platform shopping online terbaru yang aku guna untuk membeli pelbagai jenis barang. Platform shopping yang diperkatakan ini ialah PG Mall. 

PG MALL!!! PG MALL!!!!

APA ITU PG MALL??

PG MALL ialah salah satu platform membeli-belah atas talian atau pun e-commerce di Malaysia. Terdapat banyak e-commerce yang berada di pasaran sekarang tetapi kini aku lebih tertarik untuk menggunakan PG Mall. PG Mall ini telah ditubuhkan pada tahun 2017 lagi dan mereka menjual pelbagai jenis produk serta barangan daripada pelbagai kategori seperti produk kecantikan, kesihatan, barangan rumah, elektronik dan lain-lain lagi. Sepanjang musim pkp ini aku tidak perlu risau lagi sekiranya ingin membeli apa-apa jenis barang kerana dengan satu klik saja aku sudah mampu membuat pembelian dan terus sampai ke rumah. 



PG Mall ini juga berada dalam ranking ke tiga dalam catatan Ipriceinsight dan mereka mengetengahkan konsep ConsuMerchant iaitu model perniagaan perkongsian untung diantara pengguna dan pembeli.Konsep ini bermaksud keuntungan dan keistimewaan bukan sahaja untuk penjual tetapi pembeli juga akan menerima keuntungan dari setiap tawaran dan keistimewaan sepanjang menggunakan platform PG Mall ini. 


APA YANG BESTNYA PG MALL INI???

Apa yang bestnya lagi PG Mall ini ialah mereka ada Hot Day Sale yang mana mereka akan memberi diskau sehingga 80% setiap hari sebanyak 3 slot. Antara slot yang diadakan Hot Day Sale ini ialah pada waktu 10 pagi, 4 petang dan juga 9 malam. Jadi waktu-waktu hot macam korang perlu mengadap PG Mall website ataupun apps untuk tidak lepaskan peluang bagi mendapat produk pada kadar diskaun yang lumayan. 

PG MALL BIRTHDAY SALE!!!!!

PG Mall juga bakal menyambut ulangtahun mereka jadi pelbagai tawaran hebat dan hadiah lumayan bakal diberi kepada pengguna yang bertuah.


Jadi korang jangan lepaskan peluang sepanjang Birthday Sale ini yang bakal bermula pada 25 Jun sehingga 5 Julai 2020 ini. Terdapat tawaran hebat seperti :- 

Setiap pembelian RM50 ke atas korang bakal menerima diskaun sebanyak 10% 

Bagi pembelian RM100 ke atas korang bakal menerima diskaun sebanyak 15% 

Terdapat Khabar Gembira Buat Pengguna PG Mall!!!!

New Shopper: Bagi pembeli yang baru menggunakan platform ini korang akan mendapat percuma cas penghantaran sekiranya korang membuat pembelian sebanyak RM30 keatas. 

Existing shopper:- Bagi pembeli yang sedia ada korang berpeluang mendapat percuma cas penghantaran sekiranya korang membuat pembelian sebanyak RM60 keatas.

*Promosi Tertakluk kepada terma & syarat

Super Killer Deals as low as 0.99cents

Selain itu, PG Mall juga ada menyediakan cabutan bertuah kepada "Top Refferal". Jadi korang perlu berkongsi sebanyak yang mungkin dengan kawan-kawan serta ahli keluarga mengenai membeli-belah di platform PG Mall ini. Sekiranya korang adalah salah seorang yang bertuah korang bakal dapat hadiah-hadiah seperti berikut:- 

* First Grand Price: PG Gold 1g gold bar
* 2nd Prize: C-wallet value RM100
* 3rd Prize: C- wallet RM50

PG Mall juga ada membuat FB live setiap hari dan apa yang korang perlu buat ialah dengan menonton live mereka dan berpeluang memenangi cabutan bertuah. Hadiag bagi cabutan bertuah Fb live ialah emas 0.5g & e-wallet (RM200). 

Watch and be the winner for Lucky draw everyday 

Terdapat pelbagai keistimewaan jika korang menggunakan platform shopping online PG Mall ini dan aku telah jadikan PG Mall ini sebagai salah satu tempat terapi jiwa dan reward diri bila tiba musim gaji. Korang tunggu apa lagi cepat download apps di smartphone korang ataupun terus ke website PG Mall untuk mendapatkan tawaran hebat ini. Untuk maklumat lanjut korang boleh rujuk maklumat di bawah. 





You May Also Like

2 Comments