SUSU KAMBING NUFAEL SESUAI DIAMALKAN UNTUK SEISI KELUARGA.

by - 01:06


SUSU KAMBING NUFAEL SESUAI DIAMALKAN UNTUK SEISI KELUARGA | Susu kambing adalah satu produk yang sangat bagus diamalkan tambahan pula susu kambing ini mengandungi pelbagai khasiat.Tahukah anda susu kambing adalah susu kedua terbaik selepas susu ibu. Ianya juga baik diamalkan bagi setiap peringkat umur dari kanak-kanak sehinggalah dewasa serta orang tua. Tetapi ada sesetengah orang tidak mampu menahan bau hamis susu kambing asli tersebut yang menyebabkan ramai yang menolak untuk meminumnya. Jadi di sini zya nak buat satu perkongsian dengan korang mengenai satu produk susu kambing keluaran bumiputera yang sesuai digunakan tanpa bahan pengawet dan paling penting tiada langsung bau hamis. 


Walaupun susu kambing ini tidak berbau hamis korang jangan pikir ia telah diadun dengan pelbagai bahan pengawet, kerana Susu Kambing Nufael ini 100% bebas dari bahan pengawet. Semua bahan semulajadi di dalam Nufael ialah yang sebenar dengan kesan lebih baik berkali ganda daripada yang berperisa dan pewarna. Nufael ialah susu yang penuh dengan nutrisi dari 7 bahan iaitu susu kambing, delima, kurma, madu, minyak zaitun, kismis dan arabic gum. Nufael ini berbeza dengan susu kambing di pasaran kerana bahan susunya tiada campuran susu lembu dan sumber tenusu luar. Nufael juga adalah susu pertama dengan 7 bahan sebenar tanpa pewarna, perisa dan juga gula tambahan. Familymilk atau supermilk adalah gelaran untuk Nufael ini kerana ia menjadi makanan tambahan dan fungsi utama Susu Kambing Nufael adalah dikhaskan:- 
  • Untuk anak yang allergy susu lembu sampai cirit birit dan sembelit. 
  • Untuk cari susu yang sesuai selepas wean off daripada susu badan. 
  • Elak sembelit yang perit semasa berpantang di tempat bersalin.
  • Takut anak kuning sampai kene masuk hospital dan anak di tahan wad. 
  • Risau kene minum air gula yang super tak sedap untuk elak HB low semasa hamil? 
  • Gastrik teruk dan ada masalah penghadaman
  • Kencing manis dan darah tinggi.
  • Bagus untuk yang ada ekzema 
Kelebihan susu Nufael kandungannya adalah daripada bahan sebenar adalah sangat sesuai diamalkan seisi keluarga dan bukan sahaja sesuai diminum tetapi di AMALKAN, makna amal disini khasiatnya untuk tenaga, tulang, minda, susu badan, ibu mengandung, tumbesaran anak, pemikiran anti penuaan. FAMILYMILK atau SUPERMILK adalah SESUAI di amalkan semua peringkat umur dan boleh merawat pelbagai penyakit. Sekiranya anda ada alahan susu juga boleh mengamalkan susu ini. Sebelum itu anda perlu tahu apa maksud alahan susu? Alahan susu bukanlah kerana anda tidak boleh minum susu, tetapi kerana kondisi bahan dalam susu itu yang membuatkan anda menjadi alahan kepada susu. Dengan Nufael anda tidak akan alah pada susu, kerana kualitinya yang terbaik, melainkan anda memang tidak minum susu dan tidak suka susu.


Susu Nufael ini boleh dibancuh dengan bahan seperti kopi, koko atau apa sahaja dan boleh dijadikan seperti krimer tetapi krimer sihat organic dan asli. Sekotak mengandungi 300 gram dan boleh tahan untuk 1 bulan jika seorang sahaja. Sekarang ada promosi FREE lagi 200gram dan terhad serta limited sempena pelancarannya. Waktu yang sesuai untuk diminum adalah pada waktu pagi atau sebelum tidur. Boleh juga dijadikan minuman petang pengganti minuman manis bergula yang lain dan nak minum sehari berkali – kali pon boleh. Untuk ibu hamil, berpantang dan menyusu badan boleh mengambil 4 scop, jika kanak-kanak 3 scoop dan warga emas 3.5 scoop (lihat untuk keperluan siapa nufael ini). 

TESTIMONI PENGGUNA YANG DAH BERJAYA

Jom kita tengok apa kata pengguna yang dah berjaya menggunakan susu kambing nufael ini. Kita tengok keberkesanan yang sebenar. 






DUTA PRODUK NUFAEL 


Tahukah anda duta kepada produk susu kambing Nufael ini iailah si cilik yang comel dan petah berkata serta penuh dengan drama iaitu adik Fattah Anas. Adik Fattah Anas ini menjadi viral kucing mihun dan terus dipilih untuk menjadi duta. Dia juga sudah beralih dengan mengamalkan Susu Kambing Nufael ini. Jadi korang bila lagi jom sama-sama beraloh kepada susu yang membawa kebaikan untuk seisi keluarga. Untuk membuat sebarang urusan pembelian dan maklumat lanjut mengenai produk boleh rujuk link di bawah.

 Hubungi: 0168404932
Alamat HQ: No 9, Jalan Keluli, AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000, Shah Alam, 
Selangor Darul Ehsan

Kepada yang nak jana pendapatan dengan modal dropship tetapi dengan keuntungan stokis, anda boleh terus daftar disini dan ianya terhad tau. 









You May Also Like

1 Comments