KESEGARAN KULIT BERMULA DENGAN AKAR.CO SKIN POLISHER 2 IN 1

by - 01:43


KESEGARAN KULIT BERMULA DENGAN AKAR.CO SKINPOLISHER 2 IN 1 | Kulit kita mudah terdedah kepada kotoran dan juga kadangkala seharian dengan mekup membuatkan kulit kita menjadi lesu, tidak bermaya serta tidak segar. Jadi untuk mengembalikan semula kesegaran yang telah hilang itu Akar.co ada penyelesaiannya. Akar.co memperkenalkan kepada anda Skin Polisher Arang 2 in 1 yang mana ia bertindak sebagai masker dan juga skrub muka dalam satu masa dan satu produk. Agak menarik kan kerana dekat sini anda telah dapat jimat penggunaanya.

APA ITU AKAR.CO SKIN POLISHER 2 IN 1?

Akar.co skin polisher 2 in 1 ini ialah produk daripada enam bahan semulajadi seperti actived charcoal, jojoba oil, peppermint oil, coconut oil, argan oil dan juga aloe vera. Enam bahan ini digabung dan menghasilkan satu produk yang organik dan memberi kesegaran yang berpanjangan buat si kulit pemakai. Akar.co ini selamat digunakan kerana tidak mempunyai kandungan paraben, synthetic oil, mercury, hydroquione, mineral oil dan juga harmful chemical. Selain itu, akar.co juga mendapat kelulusan dari KKM (NOT171101075K) dan telah dijamin halal akan kandungan dalam produk ini. 

ANTARA KEBAIKAN AKAR.CO SKIN POLISHER 2 IN 1.
  • Ianya dapat membantu merawat serta menghapuskan jerawat
  • Mampu menyahtoksinkan kulit
  • Membantu mencerahkan kulit anda
  • Membantu menyeimbangkan kulit yang berminyak
  • Membuang sel kulit mati (xxfoliates)
  • Membantu menghapuskan bintik hitam
  • Membantu menghilangkan blemishes dan juga segala parut jerawat
  • Anti penuaan 

Selain kebaikan di atas akar.co polisher 2 in 1 ini juga mempunyai kesan yang sangat cepat dan disebabkan ini ramai orang suka dan berpuas hati menggunakannya. Antara kesan sangat cepat selepas menggunakannya adalah korang akan rasa kulit menjadi lembut, bersih, bersinar, akan keluar segala toksin dari kulit anda. Tambahan pula bagi zya yang sejenis kulit yang berminyak ini sangat best untuk dipakai kerana ia mampu mengurangkan minyak pada kulit dna memberi kesan glowing pada kulit kita. Bukan itu sahaja tau produk ini juga mempunyai kesan dalam jangka yang panjang kepada kulit anda sekiranya anda menggunakan secara konsisten. Ok meh sini zya nak cerita kesan jangka panjang tu macam mana. Kesannya korang akan rasa kulit korang semakin glowing, kulit menjadi bersih, sihat, segar, cerah dan kelihatan berseri-seri lagi. Selain itu, produk ini juga bersifat anti penuaan. 



Korang dah faham kan pasal produk dan apa kebaikan dia sekarang zya nak ajar langkah-langkah  penggunaan akar.co ini pula.
  1. Mula2 amik masker atau skrub dari akar.co sapukan pada permukaan kulit anda. 
  2. Setelah itu biarkan ia selama 1-3 minit sebagai masker. 
  3. Selepas itu 1-3 minit korang urut menggunakan jari secara perlahan pada wajah anda sebagai scrub. 
  4. Selesai urut, korang boleh bilas dengan air bersih dan lap menggunakan tuala yang bersih.
Semasa mula apply tu korang akan terasa nyaman dan segar ja kulit korang tau. Antara tips dia yang lain sebelum menyapu pastikan jari korang itu dibasahkah sedikit denganair bersih supaya senang untuk meratakan akar.co skin polisher 2 in 1 pada wajah anda. Bau-bauan dari enam bahan yang terdapat dalam produk ini membuatkan korang rasa best dan nyaman kerana peppermint yang ada itu membuatkan haruman akar.co menjadi pilihan zya. Bila korang dah bilas cuci dengan air muka rasa sejuk sangat memang terasa kelembutan seperti yang diperkatakan tadi.



Akar.co ini juga bukan sahaja boleh digunakan pada kulit muka tetapi ia juga boleh digunakan pada tempat lain seperti badan dan juga bibir anda. Ia mampu membuang segala toksin dan juga kekotoran yang lain pada seluruh badan anda. Nampak tak kenapa zya cakap jimat sebab ianya mempunyai banyak kelebihan dalam satu produk dan sangat berbaloi kalau korang pakai. Tunggu apa lagi cepat dapatkan Akar.Co Skin Polisher 2 in 1 di pasaran sekarang pada harga RM85 utk (100gram) dan untuk sebarang pertanyaan dan urusan pembelian korang boleh rujuk maklumat di bawah.

WEBSITE


FACEBOOK


INSTRAGRAM




You May Also Like

0 Comments