KULIT CANTIK BERSERI SERTA SIHAT BERSAMA ELLVITA PREMIUM BERRY.

by - 10:17


KULIT CANTIK BERSERI SERTA SIHAT BERSAMA ELLVITA PREMIUM BERRY. | Setiap wanita pada masa kini sentiasa ingin kelihatan cantik luaran serta dalaman. Bukan setakat penjagaan di luaran sahaja tetapi penjagaan dalaman juga adalah perlu dititik beratkan. Tetapi penjagaan dalaman perlu lebih teliti serta mennggunakan produk yang betul dan terbaik agar tidak berlaku sebarang komplikasi jika kita memilih produk yang salah. Apa kata korang cari produk yang mana mampu menjaga kulit sambil menjaga kesihatan serta mampu menurunkan berat badan sekali. Korang mesti tertanya ada ke satu produk yang mampu memberi banyak kelebihan dalam sesuatu masa. Jawapan zya di sini adalah "YA ADA", dengan Susu Kambing Ellvita ini mampu merealisasikan impian korang serta membantu menyelesaikan masalah-masalah yang dihadapi. 


Zya bukan sekadar cakap kosong di sini tetapi zya sendiri sudah mencubanya dan apa yang zya kongsi dengan korang ini adalah berdasarkan pengalaman zya sendiri serta beberapa testimoni daripada pengguna yang telah berjaya mendapatkan hasil dari penggunaan secara konsisten. Korang tak suka susu kambing atau tak berminat dengan sebarang jenis susu? Zya pun sebenarnya spesies macam inilah lagi-lagi dengar kambing memang tak akan sentuh langsung. Sebab apa tau tak suka susu kambing sebabnya susunya yang original akan bau hamis dan zya pernah terhidu baunya memang tak akan sesekali masuk ke tekak zya ni. Tapi berlainan dengan Susu Kambing Premium Berry ini langsung tidak ada bau hamis, tiada pewarna tiruan serta ianya mampu diminum dan jangan tak tahu dah jadi macam benda wajib pula setiap pagi bangun wajib minum Premium Berry dulu. 

Premium Berry ini  juga mampu memberi zya kenyang sehingga ke tengah hari tanpa ada rasa lapar dan yang lebih menarik sekali badan zya ni tidak rasa letih pun malah rasa bertenaga sepanjang hari. Alhamdulillah zya sangat berpuas hati dengan produk ini selain dapat membantu kulit kita menjadi lembut dan cerah ianya juga mampu menjaga dalaman dan kesihatan kita. Itulah khasiat susu kambing yang banyak kegunaannya jika diambil dengan cara yang betul. Jom kita ikuti dengan lebih terperinci mengenai produk Premium Berry ini.


Apakah kandungan yang terdapat dalam Premium Berry ini?

Ellvita Premium Berry yang diperkaya dengan 15 bahan aktif untuk mereka yang inginkan kulit cantik dan flawless serta rasa strawberi dan beberapa jenis buah beri yang lain ini menambahkan lagi kesedapan susu kambing ini dan ianya sangat mengiurkan bagi sesiapa sahaja yang mencubanya. 

Khasiat untuk kecantikan luaran :
  • Madu - Melembapkan kulit dan atasi penyakit kulit.
  • Sakura - memutih dan mencerahkan kulit
  • Kolagen - menganjakan kulit
  • Astaxanthin - Melindungi kulit dari sinaran UV
  • Applephenon - bertindak sebagai anti penuaan
  • Dan 10 bahan lainnya khas untuk kesihatan badan.

Siapakah yang boleh mengambil Premium Berry ini?

Premium Berry ini boleh diambil oleh kaum wanita (yang sudah semestinya menjadi tujuan utama produk ini dikeluarkan), kaum lelaki, warga emas dan para remaja yang berumur 13 tahun dan keatas. Produk ini tidak digalakkan kepada kanak-kanak mahupun bayi kerana mereka sendiri sudah mempunyai kandungan supplemen di dalam badan. 


Apakah kesistimewaan Premium Berry ini? 
  • Revolusi susu kambing dan minuman kolagen dengan khasiat untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran.
  • Bebas dari bahan GMO (Genetically Modified Organism)
  • Diformulasikan dengan 15 makanan terpilih
  • Tanpa campuran susu skim atau susu lembu
  • Kandungan gula yang sangat rendah
  • Tanpa bau hamis
  • 100% organik

Kelebihan Premium Berry ini adalah untuk?
  • Melalui prosedur pemprosesan berteknologi tinggi dan terbaik untuk mengekalkan kualiti, nutrisi dan khasiat semulajadi susu.
  • Membekalkan tenaga dan sumber vitamin yang cukup untuk aktiviti seharian.
  • Meningkatkan daya ketahanan tubuh dan mendapat kulit yang berseri-seri.
  • Meningkatkan keremajaan kulit dan melawaskan sistem penghadaman.
  • Bersifat alkali, mudah hadam dan tidak menyebabkan alahan.
  • Mencegah penyakit kulit dan dari sinaran UV
  • Membantu mendapatkan Berat Badan Ideal.
  • Menguatkan sistem imunisasi badan.
  • Membantu mengurangkan kolestrol.
  • Sesuai untuk lelaki dan wanita.
Cara pengambilan Premium Berry?


Korang boleh mengambil Premium Berry ini secara sejuk ataupun suam dan ia bergantung kepada pilihan mana yang korang suka. Maklumlah tekak masing-masing kan macam zya kadang tekak terasa nak minum suam kadang tu nak cepat so ambik dengan air sejuk sahaja. Jika menggunakan air sejuk sesuai menggunakan shaker dan korang boleh terus goncang sampailah ianya larut dan terus minum. Memandangkan shaker zya yang ada tu tak tahu lepas mana dia pergi jadi zya menggunakan gelas biasa tapi kena kacau dengan sudu la sampai ia larut kalau air yang suam amat mudah dan cepat larut. Sebab tu zya kata air sejuk sesuai guna shaker. Korang boleh guna satu sachet untuk sekali minum ataupun untuk rasa lebih sedap korang ambik 2 sachet terus memang superb best. 


Yeeaahhh serius zya memang tak tipu sebab memang ternyata sedap dan tidak terlalu manis. Sesuai dengan tagline Ellvita iaitu Tasty, Tested, Trusted. 

Selain dibancuh biasa korang juga boleh mempelbagai cara pengambilannya seperti korang boleh buat smoothie Premium Berry, kek, dan lain-lain lagi mengikut kreativiti dan citarasa korang sendiri. Ini adalah pilihan untuk menampakkan kelaianan sahaja selain diambil minum seperti biasa. Korang wajib cuba sebab ianya berbaloi kerana dengan satu produk mampu memberi banyak kelebihan pada tubuh badan kita sambil ianya dijadikan sebagai menu rutin harian. Dengan satu harga mampu milik korang mampu berjimat, menjaga kulit serta kesihatan tubuh badan seisi keluarga kita.


TESTIMONI













Sekiranya korang ingin membuat pembelian atau ada sebarang pertanyaan bolehlah rujuk maklumat di bawah dan jangan lupa tengok video di akhir entri ini.


Hotline: 019-2020 911
Website: www.ellvita.com
Facebook : Ellvita Susu Kambing HQ
Instagram: Ellvita HQ 








You May Also Like

4 Comments