TUALA WANITA HERBA AMEZ CARE MEMBERI KESELESAAN YANG BERPANJANGAN

by - 08:42


TUALA WANITA HERBA AMEZ CARE MEMBERI KESELESAAN YANG BERPANJANGAN | Hai pembaca semua pernahkah anda dengar atau menggunakan tuala wanita yang berherba jenama Amez Care? Zya pertama kali dengar dan bila diteliti kelebihan yang terdapat pada tuala wanita herba ini terus berminat untuk terus memakainya. Kenapa zya cakap berminat dengan tuala wanita ini? Mai zya nak cerita lebih lanjut lagi.



Ini adalah kerana Tuala Wanita Herba Amez Care ini sangat bagus kerana melindungi badan wanita serta mengoptimumkan kesihatan wanita. Jadi apabila kita mengalami senggugut adalah sangat sesuai untuk menggunakannnya. Korang pasti akan rasa keselesaan yang berpanjangan. Selain itu, Amez Care ini mengandungi ekstrak teh, aloe vera, peppermint, negatif ion, infrared, nano silver, dan lavender. Nampak tak kandungan yang terdapat dalamnya pun dah menarikkan serta baunya pun wangi jadi boleh mengawal bau busuk dalam menjalankan aktiviti seharian kita.


Jika korang risau tuala wanita korang berubah-ubah dan tidak stabil kedudukannya. Jadi dengan Amez Care korang tidak perlu gusar lagi kerana kertas gamnya adalah sangat melekat dengan kuat dan kalis air jadi ia benar-benar tidak mengganggu aktiviti kita sekiranya melakukan aktiviti lasak sekalipun. Korang boleh lihat sendiri dalam gambar diatas beberapa ciri dan kelebihan yang terdapat pada Tuala Wanita Amez Care ini. 

Amez Care herbs pad ini didatangkan dalam 3 jenis pack iaitu :-


Pantiliner 


 Day


Overnight 

Jika korang berminat untuk mendapatkan Amez Care herbs pad ini korang boleh dapatkan di pasaraya AEON Wellness, Midvalley ataupun boleh order secara online di www.amezcare.com.


Maklumat lanjut boleh terus ke sini








You May Also Like

2 Comments