MENANG TIKET PERCUTIAN KE JAPAN DAN HONG KONG

by - 22:18

ASSALAMUALAIKUM!!!!!

Hii uolllssss adakah anda peminat tegar kepada barangan di Butik Body Glove?? Inilah masanya untuk mereka menghargai anda sebagai para pelanggannya dengan mengadakan Body Glove Lucky Draw. 



Butik Body Glove sekarang tengah mengadakan Luck Draw sampai hujung bulan 12 2015. So korang cepat-cepat la grab mana tahu dalam ramai-ramai anda salah seorang pemenangnya. Syaratnya adalah jika anda semua membeli setiap barangan yang melebihi RM100 dan keatas akan melayakkan anda untuk menyertai lucky draw ini. Apa yang bestnya sertai lucky draw nie ialah hadiah yang ditawarkan sangat lumayan. First prize dia adalah tiket untuk ke Jepun dan juga Hong Kong. Wah sapa tak mau kan dapat hadiah pergi melancong nie. Bagi pemenang seterusnya adalah wang tunai, handphone iphone 6s dan vaucer membeli-belah di Body Glove. Best kan bila dengar hadiah yang lumayan tu.





Selain itu, jika korang menjadi ahlinya juga anda berpeluang mendapat diskaun ke atas setiap pembelian yang anda buat. Memang berbaloi sangat la untuk student macam zya nie.hahahaha. Zya juga antara salah seorang peminat barangan Body Glove sejak di bangku sekolah sampai sekarang. Tetap setia dengan menyimpan koleksi-koleksi terbaru design dari body glove. Sebab apa zya minat body glove. Ha nie ceq nak habaq mai body glove sentiasa mengeluarkan design terbaru yang memenuhi citarasa remaja mengikut peredaran sekarang. Walaupun dah masuk angka 20- an tetapi zya tetap setia dengan Body Glove. So, baru-baru nie sempat juga zya grab sehelai barangan dan dapat join Body Glove Lucky Draw nie. Hope kalau ada rezeki dapat menjadi salah seorang pemenang bertuah dalam Body Glove Lucky Draw. hehehehe Korang nak tahu apa yang zya beli tu errrkkk tak apa biarlah menjadi rahsia antara zya dan penjualnya.hahaha








SEKIAN!!!!!! 



You May Also Like

0 Comments