YESSS SAYA MENANG

by - 22:26

Assalamualaikum
Memandangkan zya tak ada kelas untuk sabtu pagi jadi sengaja zya curi masa untuk berblogwalking di blog sahabat-sahabat zya. Masa tengah scroll blog satu-persatu tetiba zya ternampak blog theyanaonly dengan entry bertajuk Tahniah Yang Bertuah






Zya tak sedar pula yang tarikh segmen yang zya join DISINI dah tamat tempoh dan bila buka zya lagi terkejut tengok link blog zya berada pada tangga yang teratas sekali. Wahhh i'm so excited you know. Rasa macam nak melompat-melompat tapi memandangkan dah lewat malam nanti orang kata kena sampuk pula kan. Zya macam tak percaya blog zya boleh menang sebab blogger yang join segmen nie seramai 69 blogger. Tapi syukur alhamdulillah random.org pilih number zya, rasa bertuah sangat.  Sebelum nie dah berjaya join bloglist bulan september di blog lyssa faizureen. Syukur sangat blog yang baru zya bina ini telah banyak membawa tuah dalam masa sebulan lebih sahaja.



Terima kasih theyanaonly bagi saya peluang untuk join sekaligus menjadi pemenang yang bertuah dalam segmen yang kamu anjurkan. 

Sekian, Bubye. 







You May Also Like

6 Comments