Alam Kampus Ku

by - 08:24

Assalamualaikum u olls.wah2 dah lama zya x update blog nie.dah lapokkkk berhabuk segala macam sampah suda (^_^) . So malam nie zya nak update kemana menghilangnya zyaroses selama ini.ok first sekali zya nak mohon maaf la sebab terlalu busy dengan study n assignment semua segala bagai. Tahun akhir pengajian sangat mencabar n lagi2 semester akhir yang terlalu menguji kesabaran dan minda kita, hati pun kena cekal kalau tak kuat alamatnya memang lepas kat wad mental arrrr.kih3..  

Tapi alhamdulillah zya dapat mengharunginya dengan baik walaupun di uji di saat akhir untuk menghadapi exam last semester. Sekarang nie zya dah dapat melepasi semua itu dan tengah menjalani praktikal di Pejabat Agama, Penang. Sejak praktikal zya terasa rindu sangat zaman belajar dan suasana pergi dan balik kampus.Seriously rindu sangat walaupun malas nak g kelas, malas nak buat assignment..hehehehehe tapi semua 2 buatkan zya teringat akan kawan2, lepak2 sesama, gaduh, bertengkar lepas 2 baik balik (^_^). Itulah orang kata zaman belajar lebih best dan indah dari zaman kerja. So hargai dan manfaatkan zaman belajar anda semua yer jangan di sia2kan saat itu. JOM terjah dan selami pengalaman zya selama menghilang nie. Terasa excited nak kongsi dengan u olls sebab tahu2 jer la zya nie kan pantang tengok kamera.

Hehehehehe Jom tunggu apa lagi Terjah zazzzzzzzzzzzzzz......

my beloved frens (^_^) wah2 khusyuk bangat

no komen hihihihihi (^_^)

terang sampai lebam yer
sewaktu lawatan ke chicken farm utk asgment business plan


 



Ok study pun study jgk tapi jangan lupa untuk bersukan dan beriadah untuk rehatkan minda.klu 24 jam study n dok mengadap assigment boleh jem jgk otak kita.Bowling AMC Club at Plaza Alam Central.               















Gambar2 yg korang semua tengok di atas macam dekat kem nie masa classmate zya buat event under subjek Event Management dekat Kem Sungai Congkak Hulu Langat, Selangor. Kem nie kitaorang jemput anak2 yatim dari D' Rhaudatul Ikhwan dengan pelajar UNISEL Shah Alam. Memang sempoi dan happening sangat coz semua sporting dan masa buat kem macam nie baru terasa macam satu keluarga dan menjadi rapat sangat.Masa nie baru kita mengenali semua ragam kawan2 kita. Apa yang menarik dalam kem nie kitaorang di escort oleh abang2 polis (^_^) wah betul2 terasa mcm VIP hik3 lalu lintas yang sesak dapat kami atasi dengan 30 minit perjalanan saja.terima kasih abang2 polis yang tolong kami sewaktu event berjalan. 

Alhamdulillah event kami berjalan dengan baik walaupun pada mulanya terdapat banyak rintangan tapi dapat kami atasi dan terima kasih madam bagi saya A untuk subjek nie hihihihi (^_^)... Ok gambar yang di bawah nie adalah gambar kenangan terakhir kami sebelum masuk dewan exam dan dinner terakhir bersama sebelum semua balik kampung dan memulakan praktikal.Apa pun good luck sahabat2ku.

sesaat sebelum memulakan exam

kalau korang nak tahu baju merah 2 lecturer account kitaorg (^_^) (k aq senyum ada mkna nie)







Begitulah rentetan sepanjang zya menghilang tapi sebenarnya banyak lagi nak di ceritakan. Tapi lain kali pulak zya update k sebab nanti banyak2 korang jemu nak pulak kan. Zya kalau membebel bukan boleh berhenti dah.hehehe ok jumpa lagi di next post. Take Care.... Ceria2 selalu jangan malas belajar pada adik2 yang sedang belajar lagi 2.Usaha tangga kejayaan (^_^)
Assalamualaikum bubye 


~zyaroses~


You May Also Like

0 Comments